تابع EPOS

معرفی تابع نرم افزاری EPOS در درایوهای Sinamics G120

درایوهای کامپکت سینامیکس G120C زیمنس
درایوهای کامپکت سینامیکس G120C زیمنس

درباره تابع EPOS در درایوهای Sinamics G120 چه می دانید؟

تابع EPOS، تابع به اصطلاح تکنولوژی برای کنترل موقعیت است که به صورت استاندارد در چندین مدل از درایوهای Sinamics استفاده شده است. موقعیت یابی پایه EPos در سیستم درایو SINAMICS عملکردهای موقعیت یاب قدرتمند و دقیقی را ارائه می دهد. با توجه به انعطاف پذیری و سازگاری آن، پوزیشنر اصلی را می توان برای طیف گسترده ای از وظایف موقعیت یابی استفاده کرد .کنترلر های G120 زیمنس زیر مجهز به این تابع هستند:

  • INAMICS S120 CU310-2 , CU320-2

  • SINAMICS G120 CU250S-2

  • SINAMICS G120D CU250D-2

جهت آشنایی با کنترلر/کنترل یونیت های درایو G120 زیمنس می توانید به مقاله ای با همین نام در پناپ مراجعه نمایید.

لیست قیمت درایو کامپکت سینامیکس G120 زیمنس

قابلیت های تابع EPOS در درایوهای Sinamics G120

  • عملکردها هم در حین راه اندازی و هم در حین کار آسان است و عملکردهای نظارت جامع فوق العاده هستند.

  • بسیاری از برنامه ها را می توان بدون کنترل کننده های موقعیت خارجی انجام داد.

  • پوزیشنر پایه EPos برای تعیین موقعیت محورهای خطی و چرخشی (مدول) به صورت مطلق/نسبی با رمزگذار موتور چرخشی و خطی یا رمزگذار ماشین (سیستم اندازه گیری غیر مستقیم یا مستقیم) استفاده می شود.

  • EPos یک ماژول تابعی است که می تواند علاوه بر آن در Servo Control و Vector Control فعال شود.

  • پیکربندی و راه اندازی کاربرپسند، از جمله کنترل پنل (عملکرد با استفاده از رایانه شخصی) و عیب یابی، با ابزار راه اندازی STARTER و SINAMICS Startdrive امکان پذیر است.

  • علاوه بر عملکردهای موقعیت یابی بسیار انعطاف پذیر، EPos به لطف عملکردهای نظارت و کنترل ، درجه بالایی از کاربرپسندی و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد.

  • حالت های مختلف عملکرد و عملکرد آن ها انعطاف پذیری و بهره وری کارخانه را افزایش می دهد، به عنوان مثال، با استفاده از “در حال پرواز” و اصلاح بدون ضربه کنترل حرکت.

  • فریم های موقعیت یابی PROFIdrive از پیش پیکربندی شده، در دسترس هستند که در صورت انتخاب، به طور خودکار “اتصال” داخلی را با موقعیت دهنده اصلی برقرار می کنند.

با استفاده از این تابع نرم افزاری می توان کنترل موقعیت را برای کاربردهای پایه ای و نه خیلی پیچیده انجام داد. دیاگرام اصلی این تابع در نرم افزار STARTER یا نرم افزار SINAMICS Startdrive به شکل زیر است:

اتوماسیون صنعتی /مقالات پناپ(pnap)

صفحه تنظیمات مربوط به عملکرد این تابع در نرم افزارهای گفته شده به صورت زیر است:

اتوماسیون صنعتی /مقالات پناپ(pnap)

با تابع EPOS می توان هم کنترل موقعیت خطی و هم دورانی را با استفاده از انواع اینکودر انجام داد. پنل کنترل و مانیتوری که در نرم افزار برای این تابع وجود دارد شما را قادر می کند که به راحتی چه در حین راه اندازی و چه در وضعیت های دیگر کنترل و مانیتورینگ پیشرفته عملکرد موتور را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید از این تابع در کنترلرتان بهره بگیرید بایستی کارت حافظه ای که مجوز نرم افزاری فراخوانی این تابع را صادر می کند سفارش گذاری کنید.

اتوماسیون صنعتی /مقالات پناپ(pnap)
Download Monitor - Gravity Forms Error: Download is not Gravity Form locked!

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه