راهنمای انتخاب کلید هوایی زیمنس Configurators

راهنمای انتخاب کلید هوایی زیمنس همراه با آموزش نرم افزار Configurators کلید 3wl زیمنس

لیست قیمت کلید هوایی زیمنس (Siemens Circuit Breakers
لیست قیمت کلید هوایی زیمنس (Siemens Circuit Breakers

انتخاب کلید هوایی زیمنس با نرم افزار Configurators کلید های هوایی 3wl زیمنس

نرم افزار Configurators شرکت زیمنس یکی از نرم افزار های پر کاربرد تحت وب شرکت زیمنس است که به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به مشخصات فنی کلید هوایی 3wl زیمنس مورد نیاز مهندسین و با انتخاب مرحله به مرحله آن ها در این نرم افزار به کد فنی یکتای مورد نظر دست پیدا کنند و به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کنند.

در این مطلب قصد داریم تا مرحله مرحله با نرم افزار Configurators کلید هوایی زیمنس مدل 3wl آشنا شویم.

نرم افزار تحت وب Configurators

راهنمای انتخاب کلید هوایی زیمنس Configurators

لینک ورود نرم افزار تحت وب Configurators

شما می توانید با کلیک بر روی ادامه مطلب ، مطابق تصویر زیر وارد صفحه نرم افزار Configurators شرکت زیمنس شوید.

  • مطابق تصویر زیر وارد صفحه نرم افزار Configurators شرکت زیمنس شوید :
  • در مرحله بعد مطابق تصویر وارد قسمت Low-Voltage controls and distribution ( کنترل و توزیع فشار ضعیف ) که در آن زیر عنوان های مختلفی از خانواده SENTRON و SIRIUS دیده می شود .
  • در اینجا قسمت های مختلفی برای کانفیگ کلیدهای اتوماتیک 3VA کلید های اتوماتیک سری 3VL و همچنین کلید های هوایی سری های 3WA و 3WL دیده می شود و مطابق تصاویر زیر وارد گزینه 3WL Upgrade Air Circuit Breakers که مربوط به آخرین نسخه از کلید های هوایی 3wl زیمنس می باشد، می شویم :
  • همانطور که در این صفحه مشاهده می کنید ، باید قسمت های مختلفی را تکمیل کرد تا به کد فنی نهایی کلید هوایی مورد نظر خود که یک کد فنی یکتا است برسیم. و انتخاب این موارد ضروری است مانند؛ انتخاب استاندارد کلید ( IEC یا UL که ما در ایران از استاندارد جهانی IEC استفاده می کنیم )، نوع ولتاژ کلید هوایی (که عموما AC استفاده میگردد)، ولتاژ کاری دستگاه (معمولا 690 ولت)، جریان نامی دستگاه، قدرت قطع کلید (Icu) (که بسته به شبکه بالادست انتخاب شده و معمولا در ایران 55 کیلو آمپر برای کاربری های عمومی انتخاب میگردد)،تعداد پل و سایز فریم دستگاه (که به فضای تابلو و یکسری از مشخصات کلید بستگی دارد) .
  • در سر برگ بعدی باید نوع ETU کلید هوایی (تریپ یونیت الکترونیکی) را با توجه به حفاظت در نظر گرفته و مورد نیاز شبکه (LI,LSI,LSIN,LSING) انتخاب گردد. زیمنس برای هر کدام ازین قطعات نامی در نظر گرفته است برای مثال برای حفاظت LSI نام 25B را قرار داده که با نگه داشتن موس بر روی نام آن میتوانید تصویر آن را نیز ببینید.
  • این سربرگ مربوط به نوع قرار گیری کلید هوایی در تابلو (فیکس یا کشویی بودن دستگاه) و نوع اتصال کلید به باسبار اصلی است :
  • در سربرگ آخر کنتاکت کمکی کلید هوایی را باید مشخص نمود که حالت استاندارد آن 2 باز و 2 بسته (2NO+2NC) تعیین شده و همین تیپ در بازار ایران موجود است.در کنار هم در صورت نیاز به بعضی سیگنالینگ سوییچ های مختلف امکان انتخاب آن وجود دارد. (که البته همه این آپشن ها کد مستقلی دارند و داخل کاتالوگ ها کد آن ها ذکر شده و در صورت نیاز به آن ها بصورت یدکی می توان با آن کد فنی یکتا کالای مورد نظر را سفارش گذاری نمود.)

مشخص نمودن کنتاکت کمکی کلید هوایی
  • در این مرحله همان طور که مشاهده می کنید کد فنی کلید هوایی زیمنس با مشخصات انتخاب شده نهایی شده و می توانیم در سربرگ های اضافه شده قابلیت های اضافه کلید هوایی 3wl را در صورت تمایل انتخاب کنید و در نهایت می بینید که کلید های مرحله 16 فعال شده و می توانید وارد مشخصات کلید شوید :
نهایی شدن انتخاب کد فنی کلید هوایی زیمنس
  • با انتخاب گزینه Documents صفحه ای باز می شود که می توانید Datasheets یا کاتالوگ کلید هوایی مشخص شده را به صورت pdf انتخاب کنید و پس از مدتی قابل دانلود می باشد و کاتالوگ دانلود شده را می توانید به صورت کامل پیرامون کلید هوایی 3wl با مشخصات فنی مورد نظر مشاهده کنید.
Configurators کاتالوگ کلید هوایی
پی دی اف کاتالوگ کلید هوایی
دانلود پی دی اف پی دی اف کاتالوگ کلید هوایی

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه