Logo 8.3 siemens

لوگو 8.3 زیمنس، لوگوی جدید! سری جدید محصولات لوگو AWS را به فضای Cloud متصل می کند

لیست قیمت لوگو !۸ زیمنس و ماژول های افزاینده
لیست قیمت لوگو !۸ زیمنس و ماژول های افزاینده

معرفی لوگو 8.3 زیمنس

زیمنس جدید ترین ورژن لوگو های خود را برای اولین بار در هانوفر 2020 معرفی کرد. جدید ترین ورژن لوگو از انتهای سال 2020 قابل دسترس بوده و ویژگی ارتباط با فضای ابری در آن فراهم شده است.نرم افزار Logo! Soft Comfort یک اپدیت جدید برای دریافت و استفاده از محصولات جدید را ارائه داده است. با دانلود نرم افزار لوگو نسخه 8.3 و امکان فعال سازی و پیکربندی اتصال ابری و استفاده از ویرایشگر جدید و رایگان وب برای ایجاد وب سایت و داشبود های تعریف شده توسط کاربر در فضای ابری به وجود امده است. همچنین استفاده کنندگان می توانند پروژه های اتوماسیون خود را از طریق فضای ابری به کمک تلفن های هوشمند ، تبلت و سیستم های کامپیوتری طراحی و اجرا کنند. وب سرور را می توان مستقیما در فضای ابری میزبانی کرد و امکان تجسم فردی و کنترل متمرکز راه حل های سوییچینگ و اتوماسیون را در سیستم های مدیریت ساختمان ، ساخت تابلو های کنترل ، ماشین ها و دستگاه ها بدون توجه به مکان ، به راحتی فراهم می کند. کاربران اکنون گزینه های بیشتری برای شبکه سازی ساده دارند.

لوگو 8.3 زیمنس

لوگو! 8.3 به فضای ابری می رود

  • از طریق اتصال رمزگذاری شده از فضای ابری به لوگو 8.3 از طریق پروتکل TLS ، یک انتقال امن داده در هر دو جهت انجام می شود . هم خواندن و هم نوشتن.

  • اتصال ابری ماژول های منطقی جدید نشان دهنده یک تغییر پارادایم است. در حالی که قبلا لوگو برای دستیابی به داده ها و اهداف اکتسابی باید قطع می شد، دسترسی آنی در فضای ابری دسترسی به تمام داده ها را در حین کار ممکن می سازد.

  • در سطح اول ، لوگو 8.3 ، خدمات وب سرویس آمازون (AWS) را قادر می سازد تا به فضای ابری متصل شود. همچنین برنامه هایی برای اتصالات بیشتر ، مانند MindSphere سیستم عامل مبتنی بر فضای ابری زیمنس ، سیستم عامل باز اینترنت اشیا و علی بابا وجود دارد.

  • به لطف گزینه های رابط چند گانه مانند Modbus TCP/IP و گذرگاه Konnex(KNX) و اترنت ، لوگو 8.3 می تواند به عنوان دروازه ابری برای سیستم های موجود استفاده شود. این قابلیت ها بعنوان مثال ، به دلیل محدود بودن فضای حافظه در کنترلر ، داده ها را قادر می سازد به فضای ابری صادر شوند.

  • کل داده های پروژه های اتوماسیون کوچک در فضای ابری برای پردازش و تجزیه و تحلیل بیشتر در دسترس است و در نتیجه فرصت های جدیدی برای مهندس اتوماسیون برای ثبت و ارزیابی داده های انرژی ، انجام تعمیرات پیش بینی کننده یا اجرای مفاهیم خدمات انعطاف پذیر ایجاد می شود.

اکنون 20 سال است که لوگوی ماژول منطقی ، اجرای آسان پروژه های اتوماسیون کوچک را امکان پذیر کرده است. در سال 1996 بود که زیمنس، لوگو! را برای استفاده جهانی ، به عنوان کلاس جدیدی از دستگاه ها برای مهندسی برق معرفی کرد. لوگو! برای انجام وظایف سوییچینگ و کنترل سیستم های کوچک اتوماسیونی ساختمان ها ، تابلو های کنترل ، ماشین آلات و دستگاه ها طراحی شد. این مدل برای جایگزینی فناوری های معمولی در نظر گرفته شده بود که هنوز به طور مکرر مورد استفاده قرار می گرفت ، عملکرد هایی مانند رله های کنتاکتور ، رله های تاخیر زمانی ، ساعت های سوییچ ، رله های قفل ، رله های افزایش جریان و شمارنده ها را تسهیل می کرد. از آن زمان ، دامنه عملکردها به طور مداوم گسترش و عملکرد بهبود یافته است. مثلا در حالی که نسل اول ظرفیت حافظه 30 بلوکی داشت ، نسل فعلی دارای بیش از 400 بلوک حافظه است و ارتباط اترنت با حداکثر شانزده اتصال نیز استاندارد شده است به طوری که امروزه میکروکنترلر های لوگو یک فناوری جا افتاده در بازار است که می تواند در موقعیت های کنترلی معمولی با کنترل کننده های مانند Simatic دارد.

مزیت های استفاده از لوگو! 8.3 زیمنس

نصب لوگو آسان و با حداقل سیم کشی است. برنامه نویسی آن کاربرپسند است. لوگو! باعث صرفه جویی در فضا در تابلوهای کنترل می شود و عملکرد سوییچ های تاخیر زمانی معمولی ، رله های زمانی ، شمارنده ها و عملکردهای رله کمکی را بر عهده می گیرد. توابع گسترده مانند کنترل PI و ثبت داده ها نیز به راحتی قابل پیاده سازی هستند. لوگوی جدید! Logic series 8.3 دارای قابلیت اتصال مستقیم ابری است که به شما امکان می دهد پروژه های خود را از هر تبلت، رایانه شخصی و یا تلفن هوشمند طراحی کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید. تجسم فردی فعال است و این بدان معناست که گزینه های گسترده ای برای شبکه سازی سریع و آسان وجود دارد. اجزای جدید لوگو! 8.3 سازگار با انواع تجهیزات قدیمی هستند و انتقال امن داده را در هر دو جهت ارائه می دهند. به لطف دسترسی ابری، می توان بدون وقفه به عملیات دسترسی داشت و آن ها را ساماندهی و مدیریت نمود.

ویژگی های اضافی عبارتند از:

  • اتصال ابری به AWS (سرویس وب آمازون)

  • امنیت تقویت شده

  • سازگار با برنامه های قبلی و سخت افزار

  • گزینه های رابط چندگانه

اتوماسیون صنعتی /مقالات پناپ(pnap)

دانلود نرم افزار لوگو ورژن 8.3 Siemens Logo!soft Comfort ( LOGO!8 V8.3) 

نرم افزار LOGO!8 V8.3 برای برنامه‌نویسی ، مستند سازی و رسم دیاگرام‌ های نردبانی و نمودار بلوکی رویه و همچنین برنامه نویسی PLC های سری LOGO شرکت Siemens منتشر شده است. جهت راهنمای نصب و دانلود نرم افزار لوگو ورژن 8.3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه