با اخلاق ترین شرکت ها

اشنایدر الکتریک برای یازدهمین بار به عنوان یکی از با اخلاق ترین شرکت های جهان در سال 2022 معرفی شد

اشنایدر الکتریک، پیشرو در تحولات دیجیتالی مدیریت انرژی و اتوماسیون، امروز برای یازدهمین بار از Ethisphere به عنوان یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان به رسمیت شناخته شد. Ethisphere، رهبر جهانی در تعریف و پیشبرد استانداردهای شیوه‌های تجاری اخلاقی، در سال 2022 از 136 شرکت در 22 کشور و 47 صنعت تقدیر کرد.

فهرست کامل شرکت‌ هایی که رهبری اخلاقی مثال زدنی را نشان می‌دهند و استانداردهای شرکت را بالا می‌برند را می‌توانید در سایت worldsmostethicalcompanies ببینید.

با اخلاق ترین شرکت‌ های جهان بر اساس فرهنگ، تاثیرات زیست‌ محیطی و اجتماعی، برنامه‌های اخلاقی و انطباق، حاکمیت و رهبری و شهرت آن ها ارزیابی می‌ شوند. امتیاز ضریب اخلاقی هر شرکت پس از بررسی بیش از 200 سؤال، که توسط کارشناسان برجسته در زمینه قانون، شهرت شرکت، اخلاق شرکتی، حکومت داری و مبارزه با فساد ایجاد شده است، ارزیابی می گردد. اشنایدر الکتریک معتقد است که اعتماد یک ارزش اساسی است و این مسئولیت شامل افراد و شرکت می گردد، که بالاترین استانداردهای اخلاقی را رعایت کنند. اعتماد، هسته اصلی تعهدات اجتماعی و حاکمیتی اشنایدر (ESG) و یک رکن کلیدی در برنامه همیشگی اشنایدر است. منشور اعتماد، آیین نامه رفتار اشنایدر الکتریک، به عنوان خلاصه ای از خط مشی ها و رویه ها عمل می کند و کارکنان را در مورد نحوه کار، مطابق با قوانین و مقررات راهنمایی می کند. این مهم، به نحوی، جلب اعتماد اشنایدر از همه ذینفعان خود است و همه ساله همه کارکنان در یک جلسه آموزشی اختصاصی شرکت می کنند.

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه