اشنایدر الکتریک

معرفی پلتفرم عملیات شبکه Grid Operations Platform را به عنوان یک سرویس در Microsoft Azure توسط اشنایدر

اشنایدر الکتریک، بعنوان یک رهبر جهانی در تحول دیجیتالی کردن مدیریت انرژی و اتوماسیون، امروز پلتفرم عملیات شبکه خود را به عنوان یک سرویس و به عنوان بخشی از مجموعه EcoStruxure Grid معرفی کرد. اشنایدر با پشتیبانی از پلتفرم محاسبات ابری باز پلتفرم Microsoft Azure، محیطی را ارائه می‌ کند که امکان میزبانی و مدیریت راه‌حل‌ های عملیاتی و برنامه‌ریزی شبکه را در فضای ابری فراهم می‌سازد.
از آن جایی که هم اکنون صنعت دچار اختلالات و نوسانات قابل توجهی می شود و فناوری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است، روش های سنتی ، راه حل های نرم افزاری و خدمات مرتبط با آن روش ها در حال تغییر است. پلت فرم عملیات شبکه اشنایدر، به عنوان یک سرویس برای پاسخ به چالش های بی سابقه ای که اپراتورهای شبکه امروزی با آن مواجه هستند ساخته شده است. در حالی که راه ‌حل‌ های ابری همچنان ارزش خود را در سراسر صنایع بصورت روز افزون نشان می‌دهند، اپراتورهای شبکه می‌ توانند با استقرار ساده، پیشرفت‌ های تدریجی، افزایش مقیاس‌ پذیری و کاهش تعمیر و نگهداری، سود ببرند. همه این ها در حالیست که همزمان خدمات مدیریت شده و مشاوره‌ای را نیز ارائه می دهند. رویکرد های ساده، گام به گام و ایمن سایبری ، برای همه جنبه های مدیریت شبکه، هم فناوری اطلاعات و هم OT، مورد استقبال قرار گرفته اند. اشنایدر الکتریک در حال ارائه پلتفرم عملیات شبکه به عنوان یک سرویس در Azure با همکاری شرکت مایکروسافت، برای رسیدگی به نیازهای زیرساختی و حیاتی انرژی برای صنعت انرژی است.

سرویس Grid Operations Platform اشنایدر چیست؟

این پلت فرم به عنوان یک سرویس، باعث ایجاد نوآوری سریع با استفاده از روش های ابری پر سرعت (که بصورت یکپارچه مدیریت می شوند)، می گردد. این مدل قابلیت دسترسی از راه دور به یک معماری مقیاس پذیر و انعطاف پذیر را ارائه می دهد، که پیاده سازی، تعمیر و نگهداری مداوم و به روز رسانی را ساده ، دقیق و تسریع می کند. این پلتفرم به شرکت‌ ها در فرایند تحول دیجیتالی خود به سمت مدیریت شبکه‌ هایی قابل اعتماد، کارآمد، پایدار و انعطاف‌ پذیر کمک می‌کند.

صفحات مرتبط با برند اشنایدر | Schneider

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه