معرفی شرکت ABB

ABB Ability مجموعه جامعی از راه حل های دیجیتالی این شرکت است که همگی یک هدف مشترک دارند: توانمند کردن شرکت‌های تجاری و صنعتی برای داشتن یک دید کلان و دقیق به داده های مهم و اساسی خود و اتخاذ تصمیمات بهتر برای کارهایی که انجام می دهند. می خواهیم ببینیم چگونه راه ‌حل‌های ABB Ability می‌تواند به مشتریان کمک کند که

  • در مصرف انرژی موفق‌تر باشند.

  • چرخه عمر دارایی‌ها را افزایش دهند.

  • هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش دهند.

  • بهره‌وری و ایمنی را افزایش دهند.

  • سرعت خود را بیشتر کنند.

  • و از مجموعه بیشتری از موارد کلیدی  زیر چتر اینترنت اشیاء صنعتی (IIOT) پشتیبانی کنند.

منطقی که زیربنای همه راه حل های ABB Ability است این است که اگر هرچه بیشتر بدانیم، می توانیم بهتر تصمیم بگیریم و اقدام کنیم. شرکت‌ها برای رسیدن به تصمیم‌هایی که عملیات را بهبود می دهند، به اطلاعات صحیح، امن و گویا، همراه با تحلیل‌های مناسب نیاز دارند. رسیدن به این توانایی ها بستگی به داشتن تخصص لازم در آن حوزه و درک داده ها دارد. در بستر اینترنت اشیا صنعتی، ABB Ability داده های خام را با الگوریتم‌های نرم‌افزاری خاص ترکیب می‌کند.  نتیجه این ترکیب می تواند منجر به تولید داده‌های عملیاتی ارزشمندی شود که پیشرفت‌های بزرگی در تصمیم‌گیری ایجاد می‌کند.

همانطور که به طور مرتب در ABB Review نشان داده می شود اینترنت اشیاء صنعتی (IIOT)، تأثیر مثبت و عمیقی بر عملیات در بخش های مختلف، از تولید گرفته تا انرژی، حمل و نقل و شهرها دارد. دستاوردهای نسل چهارم صنعت (که با ورود اینترنت اشیاء شروع شده است) در بهره وری، مشتری مداری و سرعت، اکنون به خوبی می تواند به صورت مستند ارائه شود.راه حل های ABB Ability که توسط هزاران سازمان در سراسر جهان دریافت و ساخته شده است، نقش مهمی در شکل گیری انقلاب صنعتی چهارم ایفا کرده است. اکنون، آن ها در حال شکل دادن به تجسم انقلاب چهارم صنعتی هستند و تصمیمات بهتری را ایجاد کرده که به چرخش منابع، کربن زدایی (جلوگیری از آلایندگی هوا) و پایداری بیشتر برای همه کمک می کند.

تعمیرات تخصصی تجهیزات صنعتی برند ای بی بی | ABB

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه