SIWAREX WP231 is now approved NTEP approved for custody transfer applications

ارزیابی موفق برنامه (NTEP) SIWAREX WP231 توسط زیمنس ، 18 مه 2020

زیمنس خرسند است اعلام کند که ارزیابی برنامه ملی (NTEP) SIWAREX WP231 را با موفقیت به پایان رسانده و گواهی انطباق را از کنفرانس ملی NCWM دریافت نموده است. این گواهی انطباق به SIWAREX WP231 اجازه می دهد تا در برنامه های کاربردی همچون “قانونی برای تجارت” مورد استفاده واقع گردد. SIWAREX WP231 یک ماژول توزین برای ترازوهای غیر اتوماتیک مانند قیف، پلت فرم و ترازو و جرثقیل است. این برنامه دارای قابلیت تشخیصی گسترده است، برای صنایعی که نیاز به دقت بالایی دارند، مانند تولید مواد غذایی و نوشیدنی، داروسازی و صنایع شیمیایی مناسب است. قابلیت فیلترینگ پیشرفته SIWAREX WP231 امکان اندازه گیری دقیق را در سخت ترین محیط ها فراهم می آورد.
انعطاف پذیری ماژول SIWAREX WP231 اجازه می دهد تا مستقیما در سیستم کنترل ادغام شده یا به طور مستقل از طریق خروجی آنالوگ یا یکی از درگاه های ارتباطی آنبورد اندازه گیری وزن را انتقال دهد.

ویژگی های کلیدی SIWAREX WP231

  • دقت 0.05%
  • وضوح اندازه گیری 4 میلیون قطعه
  • سرعت اندازه گیری 10 میلی ثانیه

ترمینال توزین WT231 مقدار محصول موجود را در یک سطل یا مخزن اندازه گیری می کند . این قابلیت برای طیف وسیعی از صنایع بسیار کاربردی است: از صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی گرفته تا معدن، سیمان و فولادسازی.

سوالات متداول PLC S7-1500 زیمنس

مقالات مرتبط با plc s7-1500 زیمنس

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه