SINAMICS G110

آشنایی با اینورتر زینامیکس G110 زیمنس

لیست قیمت محصولات زیمنس
لیست قیمت محصولات زیمنس

آشنایی با کنترل دور G110 زیمنس (sinamics G110)

کنترل دور زینامیکس یا سینامیکس G110 یکی از محصولات زیمنس آلمان می باشد که به منظور کنترل سرعت موتورهای القایی سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد . اینورتر  سینامیکس G110 رنج توانی محدودی از 0.12 کیلووات تا 3 کیلووات را پوشش می دهد. رنج ولتاژ تغذیه این کنترل دوربین 200 تا 240 ولت AC و به صورت تک فاز می باشد. خانواده سینامیکس G110 معمولا برای کاربری های عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. این اینورتر برای موتو های القایی توان پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه: استفاده از این اینورتر صرفا برای موتور های القایی سه فاز با ولتاژ فاز 230 ولت مناسب می باشد زیرا ولتاژ خروجی اینورتر های تک فاز 230 ولت می باشد همچنین به منظور استفاده از این اینور تر می بایست سربندی موتور به صورت مثلث بسته شود.

اتوماسیون صنعتی /مقالات پناپ(pnap)

برخی کاربری های اینورتر زینامیکس SINAMICS G110

اینورتر SINAMICS G110 برای استفاده به منظور کنترل دور پمپ ها و فن ها یا به عنوان درایو در بخش های مختلف صنعتی مانند صنایع غذایی، نساجی و بسته بندی مناسب است. و همچنین برای سیستم های نوار نقاله، گیت های کارخانه ها، درب گاراژها و به عنوان یک درایو یونیورسال برای حرکت تابلوهای تبلیغاتی و تجهیزات بدن سازی مناسب است. یکی از مزایای این کنترل دور قابلیت سربندی آسان و کاربر پسند می باشد همچنین این کنترل دور قابلیت ذخیر سازی پارامتر های اینورتر روی BOP را دارد.

این مطلب را میتوانید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

درج دیدگاه