![FAQ-Drive-Schneider نمایندگی اشنایدر – نماینده اشنایدر در ایران – کنتاکتور اشنایدر – سافت استارتر اشنایدر – اینورتر اشنایدر – قیمت اینورتر اشنایدر – کنتاکتور تک فاز اشنایدر – قیمت به روز درایو اشنایدر – اتوماسیون صنعتی](https://pnap.ir/wp-content/uploads/2021/01/FAQ-Drive-Schneider.jpg)
در صورت رفتن موتور به حالت ژنراتوری و برعکس شدن جهت جریان انرژی الکتریکی، چه باید کرد؟
در بعضی کاربردها گاهاً موتور به حالت ژنراتوری میرود و جهت جریان انرژی الکتریکی برعکس می شود؛ یعنی به جای اینکه جریان از درایو اشنایدر به موتور باشد به صورت از موتور به درایو اشنایدر تغییر میکند. در این حالت این انرژی الکتریکی برگشتی را چه باید کرد؟
برای رفع این معضل و مدیریت این انرژی الکتریکی برگشتی دو راهکار اصلی وجود دارد: اتلاف در مقاومت یا بازگشت آن به منبع تغذیه. راهکار متداول اتلاف در مقاومت ترمز است. اما درایو اشنایدر ATV71 علاوه بر راهکار معمول، امکان بازگشت انرژی الکتریکی را فراهم کرده است. برای این منظور باید از ماژول Network Braking Unit استفاده کرد.
![Network-Braking-Unit-pnap اتوماسیون صنعتی - نمایندگی اشنایدر در ایران - قیمت درایو اشنایدر - درایو اشنایدر](https://pnap.ir/wp-content/uploads/2021/01/Network-Braking-Unit-pnap.jpg)
update و upgrade در نرم افزار لوگو 8
تفاوت بروزرسانی (update) با ارتقاء (upgrade) در نرم افزار LOGO! Soft Comfort
آموزش تیا پورتال زیمنس ورژن 16
آشنایی با Siemens TIA Portal (افزودن PLC & HMI و ارتباط بین آن ها)
رله فیندر چیست؟
معرفی رله فیندر، بررسی ساختار سری مختلف رله فیندر ایتالیا
تولید پالس خروجی S7-1200 زیمنس
بررسی تولید پالس های خروجی بوسیله ی سی پی یو 1200 زیمنس (Siemens S7-1200)