تعداد ورودی خروجی لوگو 8 زیمنس

پی ال سی لوگو8 زیمنس حداکثر چه تعداد ورودی و خروجی را پشتیبانی می‌کند؟

  • حداکثر تعداد کارت‌های پی ال سی لوگو8 زیمنس PLC LOGO!8 Siemens چه قدر است؟

پی ال سی لوگو حداکثر 24 ورودی دیجیتال ، 8 ورودی آنالوگ، 20 خروجی دیجیتال و 8 خروجی آنالوگ را پشتیبانی می کند. آرایش ماژول های لوگو8 زیمنس برای رسیدن به این تعداد به شکل زیر است:

حالت اول ماژول های لوگو8 زیمنس

Figure 1 در این حالت از ورودی های لوگو8 زیمنس به عنوان 4 ورودی آنالوگ استفاده شده است. و مابقی با استفاده از ماژول تعریف شده است.

حالت دوم ماژول های لوگو8 زیمنس

Figure 2 در این حالت فقط از دو ورودی لوگوی اصلی به عنوان ورودی آنالوگ استفاده شده است و مابقی ورودی های آنالوگ با ماژول تعریف شده است

حالت سوم ماژول های لوگو8 زیمنس

Figure 3 اگر نخواهیم (در 12/24DC) یا نتوانیم (در مدل های 230AC) از ورودی های لوگو8 زیمنس به عنوان ورودی آنالوگ استفاده کنیم در این صورت تمام ورودی های آنالوگ ممکن با ماژول آنالوگ تعریف می شود.

با توجه به حالات گفته شده در عکس های بالا، حداکثر تعداد کارتهای ممکن برای لوگو هم معلوم می شود. البته اینها غیر از ورودی و خروجی هایی است که تحت شبکه می توان برای لوگو تعریف کرد. بلکه موارد گفته شده فقط ورودی و خروجی های فیزیکی است که به لوگو متصل شده و در برنامه تعریف می شود. ورودی و خروجی های تحت شبکه لوگو به صورت مختصر محدود به تعداد زیر است:

  • 64 ورودی دیجیتال (NI1 to NI64)

  • 32 ورودی آنالوگ (NAI1 to NAI32)

  • 64 خروجی دیجیتال (NQ1 to NQ64)

  • 16 خروجی آنالوگ (NAQ1 to NAQ16)

برای اطلاع بیشتر از ورودی و خروجی های شبکه و چگونگی تعریف و به کارگیری آنها در لوگو8 زیمنس با واحد فنی شرکت تماس بگیرید.