اتوماسیون صنعتی /پروژه های پناپ(pnap)

سیستم اتوماسیون یکپارچه خطوط تولید

سیستم اتوماسیون یکپارچه خطوط تولید ( که توسط شرکت پناپ طراحی ، تولید و دائما توسعه داده می شود ) ، کارخانه شما را مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا نموده و این ساختار یکپارچه سبب افزایش راندمان تولید ، افزایش کیفیت محصول ، کاهش قیمت تمام شده و همچنین کاهش مصرف انرژی می گردد. این سیستم شامل مجموعه ای است از نرم افزارها ، سخت افزارها ، ادوات ابزار دقیق و ماشین آلات که در کنار هم مجتمع گردیده و متناسب با ماشین آلات فعلی کارخانه شما ، سیستم کنترل بی نظیری را برای فرآیند تولید شما فراهم می آورند.

برخی از صنایع که سیستم اتوماسیون یکپارچه پناپ در آن پیاده سازی شده است

خط تولید کارخانه آرد

مراحلی همچون کنترل و مدیریت سیلو ، کنترل و مانیتورینگ خط بوجاری ، کنترل و مانیتورینگ خط تولید اتوماتیک آرد ، جمع آوری اطلاعات و توزین متمرکز محصول ، کنترل بسته بندی ، کیسه گیری محصول نهایی ، سیستم مدیریت انرژی الکتریکی و … بخشی از سیستم یکپارچه تولید آرد می‌باشند.

اتوماسیون صنعتی و مانیتورینگ

مراحلی همچون کنترل و مدیریت سیلو ، کنترل و مانیتورینگ خط آسیاب ، سیستم بچینگ و توزین مرکزی ، کنترل اتوماتیک خط پلت و کولر ، کیسه گیری محصول نهایی ، سیستم مدیریت انرژی الکتریکی و … بخشی از سیستم یکپارچه تولید خوراک دام و طیور می‌باشد.

فرآیند تولید مکمل‌های داروئی با توجه به ارزشمند بودن و گران بودن مواد اولیه آن از حساسیت و دقت خاصی برخوردار است. یک سیستم اتوماسیون یکپارچه می‌بایست بسیار دقیق عملیات توزین و میکس‌کردن مکمل های داروئی را انجام دهد. 

تغلیظ رب در خلا جزو بروزترین روش های دنیا برای تولید رب می باشد. چراکه در شرایط خلاء می توان دمای جوش آب گوجه را پایین تر آورد و محصول نهایی با کیفیت‌تر و با رنگ شفاف‌تری را تولید نمود. خط اواپراتور ، تولید رب در خلا ، تغلیظ کانتینیوس و … از دیگر عناوین این روش می باشد.

وجود مواد اولیه فراوان معدنی در کشور ما ، طراحی و ساخت کارخانه‌های فرآوری و تولید محصولات برگرفته از خاک و مواد معدنی را به صنعتی پر سود و ارزشمند بدل ساخته است. حال اگر فرآیند صنعتی مذکور با بهره گیری از سیستم اتوماسیون یکپارچه پیاده گردد منجر به رشد و پیشرفت صنایع فوق می‌گردد

مخازن نفت گرگان

اهمیت فرآیندهای نفتی بر هیچ صاحب صنعتی پوشیده نیست. مخصوصا زمانیکه تجمع و ذخیره‌سازی فرآورده های نفتی در میان باشد. سیستم اتوماسیون یکپارچه بارگیری و تخلیه مخازن نفتی می‌بایست با رعایت کلیه استانداردها و ضوابط نفت و گاز پیاده‌سازی گردد. کاهش و حذف خطای انسانی و نیز عکس العمل سریع و دقیق نسبت به وقایع، تنها گوشه ای از مزایای منحصر به‌ فرد این سیستم اتوماسیون می‌باشد.

برخی دیگر از محصولات قابل پیاده سازی

شرکت پناپ به منظور انسجام و افزایش توان مهندسی خود ، محصولات خود را تجاری سازی کرده و روز به روز محصولات جدید خود را به این سمت سوق می دهد. محصول نهایی ما سیستم کنترل یکپارچه خطوط تولید می باشد. این محصول جامع به منظور پیاده سازی در صنایع و خطوط تولید مختلف سفارشی سازی می شود. لذا با توجه به تجارب فنی و مهندسی پناپ ، محصول تجاری شده و پر تکرار ما در قالب 6 محصول بالا در صنایع آرد ، خوراک دام و طیور ، مکمل سازی داروئی ، تغلیظ رب، و … اجرا و پیاده سازی شده اند. و نیز صنایعی که قابلیت پیاده سازی محصول ما در آن ها وجود دارد نیز معرفی گردیده اند.

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط گندله سازی آهن

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط تولید کنسانتره آهن

فیلترپرس

سیستم اتوماسیون یکپارچه واحد های فیلتراسیون صنعتی (به روش فیلتر پرس)

سیستم اتوماسیون یکپارچه واحدهای آب شیرین کن صنعتی(به روش اسمز معکوس، اشعه UV)

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط نورد آهن

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط تولید بلوک هبلکس

سیستم اتوماسیون یکپارچه تولید گرانول به روش پودر خشک

سیستم اتوماسیون یکپارچه تولید سگمنت های بتنی تونل مترو

سیستم اتوماسیون یکپارچه توربو کمپرسور گازی

اتوماسیون-پمپ-سرچاهی

سیستم اتوماسیون یکپارچه پمپ های سرچاهی استخراج نفت

کارخانه-سیمان

سیستم اتوماسیون یکپارچه کارخانه سیمان

کارخانه-آهک

سیستم اتوماسیون یکپارچه کارخانه آهک

سیستم اتوماسیون یکپارچه تولید خمیرمایه آرد

اسپری درایر غلات

سیستم اتوماسیون یکپارچه درایر غلات

خط-تولید-نوشابه

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط تولید نوشابه

خط-تولید-کاغذ

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط تولید کاغذ

خط تولید کنسانتره مس

سیستم اتوماسیون یکپارچه خط تولید کنسانتره مس

بسته بندی و پالتایزر

سیستم اتوماسیون یکپارچه بسته بندی و پالتایزر

خط تولید کارخانه قند

سیستم اتوماسیون یکپارچه کارخانه قند

کارخانه زغالشویی

سیستم اتوماسیون یکپارچه زغال شویی

سیستم اتوماسیون یکپارچه سردخانه صنعتی

سیلو های نگهداری غلات

سیستم اتوماسیون یکپارچه سیلوهای غلات

ایستگاه-پمپاژ-آب

سیستم اتوماسیون یکپارچه ایستگاههای پمپاژ آب