لیست قیمت تجهیزات رعد | RAAD

لیست قیمت رعد ، اطلاعات فنی (RAAD)

رعد (RAAD) به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ترمینال های ریلی و همچنین محصولات باکیفیتی همچون ( ترمینال ریلی رعد ، داکت رعد ، ریل تابلویی رعد ، کلید های مینیاتوری رعد ، پریز تابلویی رعد ، چراغ سیگنال رعد ، پوش باتن رعد ، فیوز هولدر رعد و بست کمربندی رعد ) را در سبد محصولات خود دارد.

  • دانلود کاتالوگ لیست تجهیزات صنعتی رعد (RAAD)، دیتاشیت و نقشه اتوکد (AutoCAD)

  • اگر محصول مورد نظر در لیست زیر وجود ندارد از لینک روبرو استفاده کنید:
  • دانلود کاتالوگ دیتاشیت و  نقشه اتوکد (AutoCAD)  لیست تجهیزات صنعتی رعد (RAAD)

  • اگر محصول مورد نظر در لیست زیر وجود ندارد

اتوماسیون صنعتی / لیست قیمت پناپ(pnap)

ردیفکد فنینام محصولتوضیحاتقیمت (ریال)تصویرافزودن به سبد
۱TS3/8/4تست سوکت ۳/۸/۴

این نوع از متعلقات آزمون که از جنس برنج می باشند در قسمت میانی هادی الکتریکی ترمینال محکم می گردند.                                                                                                                                             L:8mm L1:3.5mm     d:4mm     D:6mm    M:3mm         قابلیت استفاده جهت ترمینال های :RTP10 (TS3/8/4)

۴۵,۵۲۸ ریال
۲TS3/6/2.3تست سوکت ۳/۶/۲٫۳

این نوع از متعلقات آزمون که از جنس برنج می باشند در قسمت میانی هادی الکتریکی ترمینال محکم می گردند.        L:6mm L1:3.5mm d:2.3mm   D:4mm                                                                 M:3mm             قابلیت استفاده جهت ترمینال های :RTP2.5 – RTP4 – DRTP4 – RTP2.5-H – TRTP4 – DRTP2.5/4 (TS3/6/2.3)

۳۹,۱۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۳ts3/5/8/4تست سوکت ۳٫۵/۸/۴

این نوع از متعلقات آزمون که از جنس برنج می باشند در قسمت میانی هادی الکتریکی ترمینال محکم می گردند. (ts3/5/8/4)

۹,۱۸۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۴TH35-7.5/Sریل تابلویی ارتفاع ۷٫۵

استاندارد IEC اساسا جهت ترمینالها ، قطعات الکتروتکنیکی و الکتریکی قابل نصب بر روی ریل (قطعات فعال و وابسته) و مشخصه ریل های مورد نیاز آنها تدوین گردیده است. با توجه به دقیق بودن ابعاد ، کیفیت مناسب سطح و شکل ظاهری مطلوب ریل های G32 ،TH 35-7.5 ،TH 35-15 ، امکان قرار گرفتن آنها در تابلوها فراهم می گردد. به منظور برآورده نمودن الزامات استانداردهای IEC60715 ،EN50022 ،EN50035 انواع مختلف ریل های فولادی در ابتدا آبکاری شده و سپس توسط کروم سفید پوشش داده می شوند. کلیه قطعات شرکت تولیدی رعد هماهنگ با نوع کاربرد مورد انتظار ، عرضه می شود به طور مثال ریلها می توانند به عنوان شین های حفاظتی، مورد استفاده واقع شوند.شایان ذکر است ترمینالهای هادی حفاظتی شرکت تولیدی رعد پس از نصب بر روی ریل های مذکور قابلیت برآورده نمودن الزامات استاندارد IEC 60947-7-2 را دارند. کلیه ریلهای شرکت تولیدی رعد به منظور سهولت در استفاده توسط کاربران در دو نوع سوراخ دار و بدون سوراخ تولید می شوند. (TH357.5/S)

۳۴۹,۶۹۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۵TH35-15/Sریل تابلویی ارتفاع ۱۵

استاندارد IEC اساسا جهت ترمینالها ، قطعات الکتروتکنیکی و الکتریکی قابل نصب بر روی ریل (قطعات فعال و وابسته) و مشخصه ریل های مورد نیاز آنها تدوین گردیده است. با توجه به دقیق بودن ابعاد ، کیفیت مناسب سطح و شکل ظاهری مطلوب ریل های G32 ،TH 35-7.5 ،TH 35-15 ، امکان قرار گرفتن آنها در تابلوها فراهم می گردد. به منظور برآورده نمودن الزامات استانداردهای IEC60715 ،EN50022 ،EN50035 انواع مختلف ریل های فولادی در ابتدا آبکاری شده و سپس توسط کروم سفید پوشش داده می شوند. کلیه قطعات شرکت تولیدی رعد هماهنگ با نوع کاربرد مورد انتظار ، عرضه می شود به طور مثال ریلها می توانند به عنوان شین های حفاظتی، مورد استفاده واقع شوند.شایان ذکر است ترمینالهای هادی حفاظتی شرکت تولیدی رعد پس از نصب بر روی ریل های مذکور قابلیت برآورده نمودن الزامات استاندارد IEC 60947-7-2 را دارند. کلیه ریلهای شرکت تولیدی رعد به منظور سهولت در استفاده توسط کاربران در دو نوع سوراخ دار و بدون سوراخ تولید می شوند. (TH3515/S)

۴۹۰,۱۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۶Stop Push Button LEDکلید فشاری استپ چراغدار

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Stop Push Button LED)

۳۶۱,۶۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۷Stop Push Buttonکلید فشاری استپ

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Stop Push Button)

۳۶۱,۶۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸Start-Push-Button-LEDکلید فشاری استارت چراغدار

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Start Push Button LED)

۳۶۱,۶۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۹Start-Push-Buttonکلید فشاری استارت

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Start Push Button)

۳۶۱,۶۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰SP16-35پارتیشن کوتاه سایز ۱۶-۳۵

به منظور استفاده بهینه از فضای مابین ترمینالهای جمپر شده از جدا کننده های کوچک استفاده می شود. (SP1635)

۱۶,۵۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱SP-D4پارتیشن کوتاه ترمینال دو طبقه پیچی سایز ۴

به منظور استفاده بهینه از فضای مابین ترمینالهای جمپر شده از جدا کننده های کوچک استفاده می شود. (SPD4)

۱۱,۸۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲SP-2.5-10پارتیشن کوتاه سایز ۲٫۵-۱۰

به منظور استفاده بهینه از فضای مابین ترمینالهای جمپر شده از جدا کننده های کوچک استفاده می شود. (SP2.510)

۱۵,۰۳۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳Selector-Switchکلید سلکتوری ساده

کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Selector Switch)

۴۲۳,۹۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴Selector Switch With LEDکلید سلکتوری چراغدار

کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Selector Switch With LED)

۶۴۴,۱۱۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۵RWD 80x80داکت شیاردار صنعتی ۸۰*۸۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 80×80)

۸۷۱,۳۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۶RWD 80x60داکت شیاردار صنعتی ۶۰*۸۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 80×60)

۷۷۵,۷۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۷RWD 60x80داکت شیاردار صنعتی ۸۰*۶۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 60×80)

۷۸۸,۶۷۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۸RWD 60x60داکت شیاردار صنعتی ۶۰*۶۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 60×60)

۵۷۳,۸۰۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۹RWD 60*40داکت شیاردار صنعتی ۴۰*۶۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA   (RWD 60*40)

۴۷۸,۲۱۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۰RWD 40x80داکت شیاردار صنعتی ۸۰*۴۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 40×80)

۶۴۷,۷۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۱RWD 40x60داکت شیاردار صنعتی ۶۰*۴۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 40×60)

۴۵۱,۰۸۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۲RWD 40*40داکت شیاردار صنعتی ۴۰*۴۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 40*40)

۲۵۸,۴۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۳RWD 25x60داکت شیاردار صنعتی ۶۰*۲۵

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 25×60)

۳۶۵,۴۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۴RWD 25*40داکت شیاردار صنعتی ۴۰*۲۵

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 25*40)

۲۵۸,۴۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۵RWD 100x80داکت شیاردار صنعتی ۸۰*۱۰۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA   (RWD 100×80)

۱,۰۴۵,۵۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۶RWD 100x60داکت شیاردار صنعتی ۶۰*۱۰۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 100×60)

۸۷۱,۳۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۷RWD 100x100داکت شیاردار صنعتی ۱۰۰*۱۰۰

در راستای  فعالیت های مرتبط با توسعه محصولات،شرکت رعد اینک  کانال های عبور سیم با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه از کانال ها دارای ویژگی عالی برای مونتاژ بوده و بسیار مناسب برای هرنوع تابلو برق و تابلوهای کنترلی  می باشند به طوری که عملکرد صحیح آنها در طول زمان و تحت هرگونه شرایط دشوارحفظ می گردد. برخی از مزایا داکت های شیاردار محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی  طراحی شده بر مبنای تامین نیازهای تابلوسازان به منظور سهولت در نصب و صرفه جویی در زمان منطبق با گواهینامه های بین المللی CE ,KEMA (RWD 100×100)

۱,۱۵۲,۷۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۸RTP2.5ترمینال پیچی سایز ۲٫۵

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی دو نوع ریل TH35 و G32  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU2.5 (RTP2.5)

۴۹,۲۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۲۹RSTP6ترمینال قطع شونده سایز ۶

در سیستم های کنترل از راه دور و مدارات اندازه گیری و کنترل معمولاً از ترمینالهای قطع شونده آزمون استفاده می شود . به گونه ای که برای هر یک از سیستم های مذکور بایستی مداری ویژه  در نظر گرفته شود. ترمینالهایRST6 ،RSTN6 ،RTT6 ،RSTT6 ،RSTU6 ،RSTP6 به همراه متعلقات وابسته هر کدام قابل استفاده در تمامی مدارات فوق الذکر از جمله مدارات ثانویه برای ترانسفورماتورهای جریانی می باشند.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. (RSTP6)

۲۸۱,۱۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۰RSL22 چراغ سیگنال با لامپ قابل تعویض

چراغ سیگنال های رعد مطابق با استاندارد بین المللی IEC60947-5-1 طراحی و ارایه گردیده است. طراحی مناسب این محصول قابلیت استفاده از لامپ های میخی BA9S و لامپ های LED دو طرفه در نوع RSL22 را میسر می سازد. علاوه بر این، محصول IN22 دارای LED ثابت است. بدنه این محصولات از جنس پلی آمید غیر قابل اشتعال می باشد. (RSL22 )

تماس بگیرید
اطلاعات بیشتر
۳۱RSC Contactکنتاکت لامپ

کنتاکت لامپ رعد  با قابلیت اتصال لامپ های BA9S  و استفاده جهت انواع کلید های کنترل چراغدار نظیر کلید سلکتوری، کلید استپ و استارت مزایا : نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (RSC Contact)

۲۲۴,۴۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۲RFH10Nفیوز هولدر یک پل + نول

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.       تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH10N)

۸۲۹,۵۰۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۳RFH104فیوز هولدر چهار پل

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.     تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH104)

۱,۶۵۲,۶۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۴RFH103Nفیوز هولدر سه پل + نول

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.     تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH103N)

۱,۶۵۲,۶۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۵RFH103فیوز هولدر سه پل

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.     تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH103)

۱,۲۳۹,۵۸۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۶RFH102فیوز هولدر دو پل

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.     تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH102)

۸۲۶,۸۱۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۷RFH10فیوز هولدر یک پل

محافظت از دستگاه های مورد استفاده در مدارهای الکتریکی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه امری اجتناب ناپذیر است. شرکت تولیدی رعد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به تازگی نوع جدیدی از محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی کرده است که  برای قطع و سوئیچینگ مناسب می باشد.     تعدادی از ویژگی های فیوزهولدرهای رعد ذیلاً اشاره شده است: ایجاد ایمنی و اطمینان ویژه برای فیوزهای AC سایز ۳۸×۱۰٫۳ طراحی مطابق استاندارد IEC 60947-3 مورد استفاده جهت سوئیچینگ تحت بار و اطمینان از حفاظت در برابر جریان های ناخواسته و هجومی  قابل نصب بر روی  DIN ریل های TH 35-7.5 و TH 35-15 مطابق با استاندارد  IEC 60715 سطح بالای حفاظت در برابر برق گرفتگی هنگام تعویض فیوز ساخته شده از مواد مقاوم و ضد آتش از جنس ترموپلاستیک استفاده از مس نقره اندود برای کانتکت ها که بالاترین سطح هدایت را ایجاد میکند. ارائه فیوزهولدرهای LED دار یا بدون LED در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهارپل فیوزهولدرهای تک پل با به کار گیری متعلقات ویژه ای که در ادامه مطلب اشاره شده است قابل تبدیل به هولدر دو تا چهار پل می باشد. (RFH10)

۴۱۴,۷۹۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۸Resistor Capکپ مقاومتی

None (Resistor Cap)

۹۷,۹۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۳۹RC 400-4.8بست کمربندی ۴٫۸-۴۰۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 4004.8)

۱۱,۸۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۰RC 300-3.6بست کمربندی ۳٫۶-۳۰۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 3003.6)

۵,۶۲۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۱RC 250-3.6بست کمربندی ۳٫۶-۲۵۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 2503.6)

۵,۲۹۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۲RC 200-3.6بست کمربندی ۳٫۶-۲۰۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 2003.6)

۴,۶۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۳RC 200-2.5بست کمربندی ۲٫۵-۲۰۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 2002.5)

۲,۶۰۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۴RC 150-2.5بست کمربندی ۲٫۵-۱۵۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 1502.5)

۲,۰۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۵RC 100-2.5بست کمربندی ۲٫۵-۱۰۰

بست کمربندی شرکت رعد در سایز های مختلف و تولید شده از مواد پلی آمید می باشد. انعطاف پذیری بالا، استحکام و تحمل تنش های بالا و همپنین قابلیت استفاده در دمای ۴۰- تا ۸۵+ از ویژگی های این محصول می باشد. (RC 1002.5)

۱,۲۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۶RA-RTB70-150Cکاور ترمینال جریان بالا

None (High Current Terminal Blocks RTB Series)

۹۶,۹۳۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۷P-RTP4,6,10پارتیشن ترمینال پیچی سایز ۴,۶,۱۰

به منظور رعایت فواصل هوایی و خزشی و با توجه به ولتاژ کاری، جدا کننده ها مابین ترمینالهایی که جمپر شده اند قرار می گیرند . (PRTP4,6,10)

۲۶,۰۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۸P-RTP2.5پارتیشن ترمینال پیچی سایز ۲٫۵

به منظور رعایت فواصل هوایی و خزشی و با توجه به ولتاژ کاری، جدا کننده ها مابین ترمینالهایی که جمپر شده اند قرار می گیرند . (PRTP2.5)

۲۰,۸۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۴۹P-DRTP4پارتیشن ترمینال دو طبقه پیچی سایز ۴

به منظور رعایت فواصل هوایی و خزشی و با توجه به ولتاژ کاری، جدا کننده ها مابین ترمینالهایی که جمپر شده اند قرار می گیرند . (PDRTP4)

۶۲,۶۶۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۰OWD 90*24داکت کف خواب ۲۴*۹۰

داکت کف خواب به دلیل طراحی قوس دار ، تمامی فشار وارده را به زمین منتقل میکند . به همین دلیل گزینه مناسبی برا ی محافظت از سیم هاست . طراحی ظریف و با کیفیت این نوع داکت مناسب برای پوشش سیم ها بر روی سطح زمین است زیرا ،ارتفاع کم این نوع داکت باعث میشود برای عبور و مرور هیچ ممانعتی بعمل نیاورد برخی مزایای داکت های کف خواب ساخته شده از مواد عایق و مقاوم در بر شوک های الکتریکی و حرارتی طول استاندارد ۲ متری همراه با کاور طراحی و ساخت مطابق با استاندارد EN 50085-2-2 قابل استفاده برای مصارف مسکونی ،تجاری و صنعتی طراحی منحصر بفرد و مقاوم در برابر فشارهای مکانیکی درجه محافظت IP40 دارای قسمت های مجزا برای حمل کابل های الکتریکی، تلفن و دیتا قابلیت اطمینان و امنیت بالا مطابق با استانداردهای مرتبط (OWD 90*24)

۵۵۸,۷۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۱OWD 70*18داکت کف خواب ۱۸*۷۰

داکت کف خواب به دلیل طراحی قوس دار ، تمامی فشار وارده را به زمین منتقل میکند . به همین دلیل گزینه مناسبی برا ی محافظت از سیم هاست . طراحی ظریف و با کیفیت این نوع داکت مناسب برای پوشش سیم ها بر روی سطح زمین است زیرا ،ارتفاع کم این نوع داکت باعث میشود برای عبور و مرور هیچ ممانعتی بعمل نیاورد برخی مزایای داکت های کف خواب ساخته شده از مواد عایق و مقاوم در بر شوک های الکتریکی و حرارتی طول استاندارد ۲ متری همراه با کاور طراحی و ساخت مطابق با استاندارد EN 50085-2-2 قابل استفاده برای مصارف مسکونی ،تجاری و صنعتی طراحی منحصر بفرد و مقاوم در برابر فشارهای مکانیکی درجه محافظت IP40 دارای قسمت های مجزا برای حمل کابل های الکتریکی، تلفن و دیتا قابلیت اطمینان و امنیت بالا مطابق با استانداردهای مرتبط (OWD 70*18)

۴۳۵,۷۰۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۲OWD 50*13داکت کف خواب ۱۳*۵۰

داکت کف خواب به دلیل طراحی قوس دار ، تمامی فشار وارده را به زمین منتقل میکند . به همین دلیل گزینه مناسبی برا ی محافظت از سیم هاست . طراحی ظریف و با کیفیت این نوع داکت مناسب برای پوشش سیم ها بر روی سطح زمین است زیرا ،ارتفاع کم این نوع داکت باعث میشود برای عبور و مرور هیچ ممانعتی بعمل نیاورد برخی مزایای داکت های کف خواب ساخته شده از مواد عایق و مقاوم در بر شوک های الکتریکی و حرارتی طول استاندارد ۲ متری همراه با کاور طراحی و ساخت مطابق با استاندارد EN 50085-2-2 قابل استفاده برای مصارف مسکونی ،تجاری و صنعتی طراحی منحصر بفرد و مقاوم در برابر فشارهای مکانیکی درجه محافظت IP40 دارای قسمت های مجزا برای حمل کابل های الکتریکی، تلفن و دیتا قابلیت اطمینان و امنیت بالا مطابق با استانداردهای مرتبط (OWD 50*13)

۲۷۹,۴۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۳NSشماره ترمینال

از جمله مزایای این نوع علامت گذاری نصب آسان آن میباشد. صفحات NS متشکل از مواد پلی آمید سفید بوده و علائم با رنگ مشکی بر روی آن چاپ شده است. این صفحات به صورت افقی با حداکثر سه کاراکتر از وضوح مناسب برخوردار می باشند. شیوه چاپ علائم بر روی NS ها به گونه ای است که امکان پاک شدن آنها وجود ندارد. هر صفحه NS شامل ۵ نوار و هر نوار شامل ۱۰ قسمت (به استثناء NS10 که  هر نوار  شامل ۵ قسمت می باشد)  بوده که براحتی و با فشاری اندک قابل جای گذاری در محل تعبیه شده روی بدنه ترمینال می باشد.   *شایان ذکر است امکان تقسیم هر نوار به قسمت های کوچکتر به کمک دست وجود دارد.  سایز:  سیستم شماره گذاری توسط NS با چاپ و یا بدون چاپ علائم مطابق با نظر مشتری به صورت زیر قابل سفارش می باشند. NS5 : قابل استفاده برای ترمینالهای با عرض ۵mm NS6 : قابل استفاده برای ترمینالهای با عرض ۶mm NS6.4 : قابل استفاده برای ترمینالهای با عرض ۶٫۴mm NS8 : قابل استفاده برای ترمینالهای با عرض ۸mm NS10 : قابل استفاده برای ترمینالهای با عرض ۱۰ mm و بیشتر (NS)

۸۷,۴۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۴NO-Contactکنتاکت نرمال باز

کنتاکت های رعد  با قابلیت اتصال بر روی انواع کلید های کنترل نظیر کلید سلکتوری، کلید استپ و استارت و اضطراری   مزایا : نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO مونتاژ مستقل از تماس های NC و NO و آزادانه برای جایگزینی راحت ترکیب شده است (NO Contact)

۱۱۲,۳۰۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۵NC Contactکنتاکت نرمال بسته

کنتاکت های رعد  با قابلیت اتصال بر روی انواع کلید های کنترل نظیر کلید سلکتوری، کلید استپ و استارت و اضطراری     مزایا : نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO مونتاژ مستقل از تماس های NC و NO و آزادانه برای جایگزینی راحت ترکیب شده است (NC Contact)

۱۱۲,۳۰۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۶mobile-link-of-current-terminalsلینک متحرک ترمینال های جریانی

جمپرهای متحرک که قسمتی از آن از جنس پلاستیک و قسمتی دیگر از جنس برنج تشکیل شده است، امکان انشعاب جریان را فراهم نموده و عملکردی شبیه به جمپرهای ثابت دارند ضمن اینکه با برخورداری از قابلیت قطع و وصل جریان ، در ترمینال های قطع شونده آزمون مورد استفاده قرار میگیرند.     (ML For RST6,RTT6,RSTT6,RSTU6 Terminal Blocks)

۱۵۶,۷۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۷LB/1نگهدارنده ی لیبل

None (LB/1)

۵۹,۷۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۸Lلینک متحرک ترمینال قطع شونده

جمپرهای متحرک که قسمتی از آن از جنس پلاستیک و قسمتی دیگر از جنس برنج تشکیل شده است، امکان انشعاب جریان را فراهم نموده و عملکردی شبیه به جمپرهای ثابت دارند ضمن اینکه با برخورداری از قابلیت قطع و وصل جریان ، در ترمینال های قطع شونده آزمون مورد استفاده قرار میگیرند.     (L)

۱۵۵,۵۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۵۹JEB 6جمپر از کنار ترمینال پیچی سایز ۶

این جمپرها که از دو قسمت پلاستیکی و هادی الکتریکی(شانه ی برنجی) تشکیل شده است،قابلیت تسریع و تسهیل در برقراری اتصال مابین ترمینال های با سطح ولتاژی یکسان بدون نیاز به پیچ و یا آماده سازی خاصی را فراهم می نماید.  این قطعه به صورت ۲ و۳ و۱۰ خانه قابل سفارش  می باشد. (JEB 6)

۶۴,۲۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۰IN22چراغ سیگنال با لامپ ثابت

چراغ سیگنال های رعد مطابق با استاندارد بین المللی IEC60947-5-1 طراحی و ارایه گردیده است. طراحی مناسب این محصول قابلیت استفاده از لامپ های میخی BA9S و لامپ های LED دو طرفه در نوع RSL22 را میسر می سازد. علاوه بر این، محصول IN22 دارای LED ثابت است. بدنه این محصولات از جنس پلی آمید غیر قابل اشتعال می باشد.   (IN22)

۱۶۹,۴۲۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۱HWD 60*40داکت بدون شیار خانگی ۴۰*۶۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 60*40)

۲۲۷,۰۵۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۲HWD 40*40داکت بدون شیار خانگی ۴۰*۴۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 40*40)

۱۶۸,۵۰۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۳HWD 30*30داکت بدون شیار خانگی ۳۰*۳۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 30*30)

۱۱۹,۷۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۴HWD 25*20داکت بدون شیار خانگی ۲۰*۲۵

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 25*20)

۷۰,۰۵۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۵HWD 20*20داکت بدون شیار خانگی ۲۰*۲۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 20*20)

۶۴,۹۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۶HWD 20*12داکت بدون شیار خانگی ۱۲*۲۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 20*12)

۵۳,۷۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۷HWD 100*60داکت بدون شیار خانگی ۶۰*۱۰۰

تنوع در ابعاد ، ظرافت در طراحی ، به همراه کیفیت در تولید دست به دست یکدیگر دادند تا از داکت های خانگی رعد به عنوان عنصری کار آمد جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل یا محل کارتان استفاده کنید . داکت خانگی رعد مطابق با استاندارد EN 50085-2-3 :2010     برخی از مزایای داکت های بدون شیار مناسب جهت زیباسازی منزل و محیط کار قابل نصب بر روی دیوار، سقف و روی زمین بدنه محکم و مقاوم در برابر گرما ساخته شده از PVC دارای عایق مناسب جهت کابل های برق، تلفن و کابل شبکه سبک با قابلیت حمل و نقل آسان (HWD 100*60)

۳۵۵,۸۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۸GPپارتیشن عمومی

 این نوع از جدا کننده برای ترمینالهای سری RTP16-50 مورد استفاده قرار می گیرد.   (GP)

۶۲,۴۱۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۶۹Fuse Capکپ فیوزی

None (Fuse Cap)

۱۰۷,۷۷۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۰ESTRکلید قطع اضطراری

کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (ESTR)

۵۳۸,۶۹۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۱EP3-DRTP4درپوش انتهایی ترمینال دو طبقه پیچی سایز ۴

در اغلب موارد آخرین ترمینال در یک ردیف که شامل سایزها و انواع مختلف ترمینال میباشد ، می بایست  توسط  یک درپوش انتهایی پوشانده  شود همچنین در یک ردیف ترمینال استفاده از درپوش های انتهایی توصیه می شود. ابعاد درپوش انتهایی کاملا منطبق با ابعاد ترمینال می باشد و این درپوش ها توسط بست های انتهایی محکم می شوند. (EP3DRTP4)

۴۴,۰۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۲EP-RTP4,6,10درپوش انتهایی ترمینال پیچی سایز ۴,۶,۱۰

در اغلب موارد آخرین ترمینال در یک ردیف که شامل سایزها و انواع مختلف ترمینال میباشد ، می بایست  توسط  یک درپوش انتهایی پوشانده  شود همچنین در یک ردیف ترمینال استفاده از درپوش های انتهایی توصیه می شود. ابعاد درپوش انتهایی کاملا منطبق با ابعاد ترمینال می باشد و این درپوش ها توسط بست های انتهایی محکم می شوند. (EPRTP4,6,10)

۲۴,۴۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۳EP-RTP2.5درپوش انتهایی ترمینال پیچی سایز ۲٫۵

در اغلب موارد آخرین ترمینال در یک ردیف که شامل سایزها و انواع مختلف ترمینال میباشد ، می بایست  توسط  یک درپوش انتهایی پوشانده  شود همچنین در یک ردیف ترمینال استفاده از درپوش های انتهایی توصیه می شود. ابعاد درپوش انتهایی کاملا منطبق با ابعاد ترمینال می باشد و این درپوش ها توسط بست های انتهایی محکم می شوند.     (EPRTP2.5)

۱۸,۱۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۴EP-RSTT6درپوش انتهایی ترمینال جریانی سایز ۶

در اغلب موارد آخرین ترمینال در یک ردیف که شامل سایزها و انواع مختلف ترمینال میباشد ، می بایست  توسط  یک درپوش انتهایی پوشانده  شود همچنین در یک ردیف ترمینال استفاده از درپوش های انتهایی توصیه می شود. ابعاد درپوش انتهایی کاملا منطبق با ابعاد ترمینال می باشد و این درپوش ها توسط بست های انتهایی محکم می شوند. (EPRSTT6)

۴۵,۵۲۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۵EP-DRTP2.5/4درپوش انتهایی ترمینال دو طبقه پیچی سایز ۲٫۵

در اغلب موارد آخرین ترمینال در یک ردیف که شامل سایزها و انواع مختلف ترمینال میباشد ، می بایست  توسط  یک درپوش انتهایی پوشانده  شود همچنین در یک ردیف ترمینال استفاده از درپوش های انتهایی توصیه می شود. ابعاد درپوش انتهایی کاملا منطبق با ابعاد ترمینال می باشد و این درپوش ها توسط بست های انتهایی محکم می شوند. (EPDRTP2.5/4)

۳۳,۷۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۶EB/32بست انتهایی EB/32

None (EB/32)

۲۷,۱۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۷EB/3EB/3بست تک ریل

(EB/3)

۴۴,۰۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۸EB/2EB/2 بست دو ریل بزرگ

(EB/2)

۴۷,۰۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۷۹EB/1EB/1 بست تک ریل کوچک

(EB/1)

۵۰,۶۵۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۰DSO-LDپریز تابلویی چراغدار

استفاده از پریز ریلی در تابلو برق و سیستم های توزیع نیروی برق اجتناب ناپذیر است. پریز ریلی رعد قابلیت نصب بر روی ریل های تابلویی و همچنین قالب استاندارد آن ، این نوع محصول را متمایز می کند.      ویژگی ها:  طراحی بر اساس استاندارد۶۰۸۸۴-۱ IEC  قابلیت نصب آسان بر روی ریل TH 35-15 و TH 35-7.5 مطابق با استاندارد IEC/EN 60715  دارای هر سه اتصال فاز، نول و ارت  قرار گرفتن هر سه ترمینال L1 و N و PE در یک سمت از پریز به منظور سهولت در امر اتصال  دارای دو مدل بدون LED و همرا با LED  ساخته شده از مواد پلی آمید غیر قابل اشتعال (UL94) قابلیت به کار بردن Marking Tag (شماره پریز) (DSOLD)

۳۹۲,۳۶۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۱DSOپریز تابلویی

استفاده از پریز ریلی در تابلو برق و سیستم های توزیع نیروی برق اجتناب ناپذیر است. پریز ریلی رعد قابلیت نصب بر روی ریل های تابلویی و همچنین قالب استاندارد آن ، این نوع محصول را متمایز می کند.    ویژگی ها:  طراحی بر اساس استاندارد۶۰۸۸۴-۱ IEC  قابلیت نصب آسان بر روی ریل TH 35-15 و TH 35-7.5 مطابق با استاندارد IEC/EN 60715  دارای هر سه اتصال فاز، نول و ارت  قرار گرفتن هر سه ترمینال L1 و N و PE در یک سمت از پریز به منظور سهولت در امر اتصال  دارای دو مدل بدون LED و همرا با LED  ساخته شده از مواد پلی آمید غیر قابل اشتعال (UL94) قابلیت به کار بردن Marking Tag (شماره پریز) (DSO)

۳۹۰,۶۰۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۲Double-Push-Button-LEDکلید فشاری استپ استارت دوبل چراغدار

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Double Push Button LED)

۷۸۵,۴۰۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۳Double Push Buttonکلید فشاری استپ استارت دوبل

کلید های کنترل رعد مطابق با استاندارد IEC60947-5-1 و با قطر ۲۲ میلی متر طراحی گردیده است. از انواع این کلیدها می توان به کلید استپ و استارت، کلید استپ و استارت دوبل، کلید سلکتوری به همراه واشر ضد چرخش و کلید قطع اضطراری قفل شونده اشاره نمود. این محصولات در محدوده ولتاژ ۲۴۰ ولت و جریان ۳ آمپر تولید شده است.     کلید های کنترل با قطر ۲۲ میلی متر بر طبق استاندارد IEC 60947-5-1 و IEC 60947-5-5  طراحی گردیده  و دارای ویژگی های زیر است: نصب سریع و آسان مقاومت در برابر لرزش های سخت ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آتش ساختار قابل انعطاف کلید ها مقاوم در برابر آسیب های محیطی و طول عمر مکانیکی بالا امکان اتصال حالت های مختلفی از کنتاکت های NC و NO قابلیت اتصال لامپ های BA9S  در تمام رنگ ها برای کلید های چراغدار (Double Push Button)

۵۴۸,۵۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۴Diode Capکپ دیودی

None (Diode Cap)

۹۷,۹۴۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۵CC-6جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۶

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 6)

۱۳۹,۰۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۶CC D4جمپر ثابت ترمینال پیچی دوطبقه سایز ۴

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC D4)

۱۳۰,۰۳۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۷CC 95جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۹۵

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC 95)

۸۸۱,۱۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۸CC 70جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۷۰

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC 70)

۷۴۶,۲۵۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۸۹CC 50جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۵۰

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC 50)

۶۶۷,۷۱۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۰CC 4جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۴

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC 4)

۱۳۳,۸۹۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۱CC 35جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۳۵

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد. (CC 35)

۳۲۶,۷۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۲CC 25جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۲۵

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 25)

۲۹۲,۷۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۳CC 2.5جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۲٫۵

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 2.5)

۹۸,۴۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۴CC 16جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۱۶

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 16)

۲۸۹,۲۱۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۵CC 150جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۱۵۰

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 150)

۱,۵۶۸,۴۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۶CC 10جمپر ثابت ترمینال پیچی سایز ۱۰

جمپر های ثابت رعد که به منظور برقراری اتصال مابین ترمینال های مختلف و با سطح ولتاژی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس مس می باشد.  ضمن این که طول هر خانه از هادی الکتریکی (تسمه جمپر) برابر با گام ترمینالی است که جمپر ثابت در آن جای گذاری می گردد.   اتصال الکتریکی در جمپرهای ثابت از طریق تماس بوش جمپر با هادی ترمینال صورت می گیرد.       (CC 10)

۱۳۶,۰۸۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۷BS-4جمپر از بالا ترمینال فشاری سایز ۴

اطمینان در اتصال با بکارگیری مس در قسمتهای فلزی جمپر ترمینالهای بدون پیچ حاصل می شود. این جمپرها در ترمینال بلاکهای نوع RTS و RPIT شرکت رعد مورد استفاده قرار می گیرند. سهولت برش و جدا کردن قسمت تعبیه شده در بدنه عایقی ترمینال با دم باریک یا تیغ و… جهت جمپر کردن ترمینالهای مجاور از قابلیتهایی است که بارها کاربران استفاده کننده از محصولات رعد را متوجه این موضوع کرده است. این روش جهت ترمینالهای جریانی چون RSTT6,RST6 و ترمینال سه طبقه TRTP4 و… قابل استفاده می باشد. (BS 4)

۱۰۵,۰۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۸BS-2.5جمپر از بالا ترمینال فشاری سایز ۲٫۵

اطمینان در اتصال با بکارگیری مس در قسمتهای فلزی جمپر ترمینالهای بدون پیچ حاصل می شود. این جمپرها در ترمینال بلاکهای نوع RTS و RPIT شرکت رعد مورد استفاده قرار می گیرند. سهولت برش و جدا کردن قسمت تعبیه شده در بدنه عایقی ترمینال با دم باریک یا تیغ و… جهت جمپر کردن ترمینالهای مجاور از قابلیتهایی است که بارها کاربران استفاده کننده از محصولات رعد را متوجه این موضوع کرده است. این روش جهت ترمینالهای جریانی چون RSTT6,RST6 و ترمینال سه طبقه TRTP4 و… قابل استفاده می باشد.   (BS 2.5)

۸۴,۷۵۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۹۹BS 6جمپر از بالا ترمینال فشاری سایز ۶

اطمینان در اتصال با بکارگیری مس در قسمتهای فلزی جمپر ترمینالهای بدون پیچ حاصل می شود. این جمپرها در ترمینال بلاکهای نوع RTS و RPIT شرکت رعد مورد استفاده قرار می گیرند. سهولت برش و جدا کردن قسمت تعبیه شده در بدنه عایقی ترمینال با دم باریک یا تیغ و… جهت جمپر کردن ترمینالهای مجاور از قابلیتهایی است که بارها کاربران استفاده کننده از محصولات رعد را متوجه این موضوع کرده است. این روش جهت ترمینالهای جریانی چون RSTT6,RST6 و ترمینال سه طبقه TRTP4 و… قابل استفاده می باشد. (BS 6)

۱۳۵,۶۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۰BC D4جمپر از کنار ترمینال پیچی دوطبقه سایز ۴

این جمپرها که از دو قسمت پلاستیکی و هادی الکتریکی(شانه ی برنجی) تشکیل شده است،قابلیت تسریع و تسهیل در برقراری اتصال مابین ترمینال های با سطح ولتاژی یکسان بدون نیاز به پیچ و یا آماده سازی خاصی را فراهم می نماید.  این قطعه به صورت ۲ و۳ و۱۰ خانه قابل سفارش  می باشد. (BC D4)

۷۵,۳۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۱BC 4جمپر از کنار ترمینال پیچی سایز ۴

این جمپرها که از دو قسمت پلاستیکی و هادی الکتریکی(شانه ی برنجی) تشکیل شده است،قابلیت تسریع و تسهیل در برقراری اتصال مابین ترمینال های با سطح ولتاژی یکسان بدون نیاز به پیچ و یا آماده سازی خاصی را فراهم می نماید.  این قطعه به صورت ۲ و۳ و۱۰ خانه قابل سفارش  می باشد. (BC 4)

۶۰,۰۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۲ARSپایه ریل زاویه دار

None (ARS)

۱۵۵,۹۰۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۳(RT/TC4(RT4ترمینال ترانس سایز ۴

ترمینال ترانس  رعد با سطح مقطع ۴ میلی متر مربع و ولتاژ کار ۸۰۰ ولت مطابق با استاندارد IEC 60947-7-1 ساخته شده است.  ساخته شده از مواد اولیده مرغوب  پلی آمید مقاوم در برابر آتش سوزی  دارای پوشش عایقی مناسب  بدون نیاز به آماده سازی و سایز متعلقات جهت نصب بر روی ترانس  سهولت در علامت گذاری و مارکینگ ترمینال       ((RT/TC4(RT4)

۶۱,۱۵۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۴(RT/SU95(RTP95ترمینال پیچی سایز۹۵

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU95(RTP95)

۱,۹۳۴,۱۰۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۵(RT/SU70(RTP70ترمینال پیچی سایز۷۰

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU70(RTP70)

۱,۰۰۰,۱۰۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۶(RT/SU6(RTP6ترمینال پیچی سایز ۶

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU6(RTP6)

۹۲,۴۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۷(RT/SU6-SO(RETN6ترمینال پیچی سری ارت سایز ۶

ترمینال های هادی حفاظتی ترمینال های هادی حفاظتی مشابه باترمینال RTP از لحاظ جزئیات طراحی و ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل نصب بر روی ریل TH35در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mmاستفاده می گردد. قابل نصب بر روی ریل TH35 در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس پلی آمید طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mm استفاده می گردد. اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU6SO(RETN6)

۳۰۱,۳۰۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۸(RT/SU50(RTP50ترمینال پیچی سایز۵۰

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU50(RTP50)

۷۵۹,۲۷۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۰۹(RT/SU4(RTP4ترمینال پیچی سایز ۴

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU4(RTP4)

۷۱,۰۶۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۰(RT/SU4-SO(RETN4ترمینال پیچی سری ارت سایز ۴

ترمینال های هادی حفاظتی ترمینال های هادی حفاظتی مشابه باترمینال RTP از لحاظ جزئیات طراحی و ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل نصب بر روی ریل TH35در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mmاستفاده می گردد. قابل نصب بر روی ریل TH35 در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس پلی آمید طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mm استفاده می گردد. اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU4SO(RETN4)

۲۶۵,۲۷۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۱(RT/SU4-3L(TRTP4ترمینال سه طبقه سایز ۴

ترمینال چند طبقه رعد از مزیت بهینه سازی فضا برخوردار می باشد. شایان ذکر است که در این نوع  ترمینال به جهت همراستا نبودن قسمت بالایی و پایینی، مزایای زیر با توجه به دو برابر شدن تراکم سیم گیری حاصل میگردد: سهولت دسترسی به پیچ های قسمت پایینی ترمینال از طریق پیچ گوشتی مشاهده بهتر شماره ها و دهانه ورودی قسمت پایینی ترمینال طراحی مناسب درپوش های EP3 ،EP2 ،EP1 به گونه ای که در صورت استفاده از آنها چیدمان ترمینالها منظم بوده و تماما در یک راستا مرتب می شوند.  قابل نصب بر روی ریل    . TH35   طراحی ترمینالهای سری DRTP2.5/4 ،DRTP4 به گونه ای بوده که امکان نصب المانهای مختلف الکتریکی به لحاظ مدار کاربردی آنها میسر است. بطوریکه این ترمینالها در مدارات مختلف با کاربردهای متفاوت از جمله مدارات یکسو کننده ولتاژی، مدارات مانیتورینگ، مدارات سوئچینگ و مدارات تست قابل استفاده می باشد. برخورداری ازامکان جای گذاری ترمینالهای دوطبقه رعد در مدارات مختلف با توجه به کاربرد متفاوت ترمینالها امکان تولید رنج وسیعی از این محصولات طبق سفارش را میسر نموده است. اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU43L(TRTP4)

۳۰۴,۲۴۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۲(RT/SU4-2L(DRTP4ترمینال دو طبقه سایز ۴

ترمینال چند طبقه رعد از مزیت بهینه سازی فضا برخوردار می باشد. شایان ذکر است که در این نوع  ترمینال به جهت همراستا نبودن قسمت بالایی و پایینی، مزایای زیر با توجه به دو برابر شدن تراکم سیم گیری حاصل میگردد: سهولت دسترسی به پیچ های قسمت پایینی ترمینال از طریق پیچ گوشتی مشاهده بهتر شماره ها و دهانه ورودی قسمت پایینی ترمینال طراحی مناسب درپوش های EP3 ،EP2 ،EP1 به گونه ای که در صورت استفاده از آنها چیدمان ترمینالها منظم بوده و تماما در یک راستا مرتب می شوند. قابل نصب بر روی ریل TH35  . طراحی ترمینالهای سری DRTP2.5/4 ،DRTP4 به گونه ای بوده که امکان نصب المانهای مختلف الکتریکی به لحاظ مدار کاربردی آنها میسر است. بطوریکه این ترمینالها در مدارات مختلف با کاربردهای متفاوت از جمله مدارات یکسو کننده ولتاژی، مدارات مانیتورینگ، مدارات سوئچینگ و مدارات تست قابل استفاده می باشد. برخورداری ازامکان جای گذاری ترمینالهای دوطبقه رعد در مدارات مختلف با توجه به کاربرد متفاوت ترمینالها امکان تولید رنج وسیعی از این محصولات طبق سفارش را میسر نموده است.     ترمینال های چند طبقه فشاری تولیدی شرکت رعد دارای قابلیت های زیر می باشد: طراحی زیبا مناسب برای استفاده در تابلوهای  با ظرفیت محدود فضا مناسب برای اتصالات تک فاز و سه فاز سهولت در استفاده با توجه به تفکیک طبقات ساخته شده ازمواد پلی آمید مقاوم دربرابر آتش مکانیزم قفل شوندگی مناسب در کلمپ ها مطابق با استانداردهای بین المللی دارای تنوع بالا در اتصالات جانبی طراحی و تولید مطابق با استاندارد IEC 60947-7-1 اتصال آسان و ایمن هادی ها بدون استفاده از ابزار قابل استفاده بر روی ریل های TH 35 ((RT/SU42L(DRTP4)

۱۸۵,۲۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۳(RT/SU35(RTP35ترمینال پیچی سایز ۳۵

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU35(RTP35)

۴۵۱,۷۵۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۴(RT/SU25(RTP25ترمینال پیچی سایز ۲۵

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU25(RTP25)

۲۵۸,۷۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۵(RT/SU2.5/4-2L(DRTP2.5/4-Lترمینال دو طبقه سایز ۲٫۵/۴ لینک دار

ترمینال چند طبقه رعد از مزیت بهینه سازی فضا برخوردار می باشد. شایان ذکر است که در این نوع  ترمینال به جهت همراستا نبودن قسمت بالایی و پایینی، مزایای زیر با توجه به دو برابر شدن تراکم سیم گیری حاصل میگردد: سهولت دسترسی به پیچ های قسمت پایینی ترمینال از طریق پیچ گوشتی مشاهده بهتر شماره ها و دهانه ورودی قسمت پایینی ترمینال طراحی مناسب درپوش های EP3 ،EP2 ،EP1 به گونه ای که در صورت استفاده از آنها چیدمان ترمینالها منظم بوده و تماما در یک راستا مرتب می شوند. قابل نصب بر روی ریل TH35  . طراحی ترمینالهای سری DRTP2.5/4 ،DRTP4 به گونه ای بوده که امکان نصب المانهای مختلف الکتریکی به لحاظ مدار کاربردی آنها میسر است. بطوریکه این ترمینالها در مدارات مختلف با کاربردهای متفاوت از جمله مدارات یکسو کننده ولتاژی، مدارات مانیتورینگ، مدارات سوئچینگ و مدارات تست قابل استفاده می باشد. برخورداری ازامکان جای گذاری ترمینالهای دوطبقه رعد در مدارات مختلف با توجه به کاربرد متفاوت ترمینالها امکان تولید رنج وسیعی از این محصولات طبق سفارش را میسر نموده است.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU2.5/42L(DRTP2.5/4L)

۱۸۱,۸۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۶(RT/SU2.5/4-2L(DRTP2.5/4ترمینال دو طبقه سایز ۲٫۵/۴

ترمینال چند طبقه رعد از مزیت بهینه سازی فضا برخوردار می باشد. شایان ذکر است که در این نوع  ترمینال به جهت همراستا نبودن قسمت بالایی و پایینی، مزایای زیر با توجه به دو برابر شدن تراکم سیم گیری حاصل میگردد: سهولت دسترسی به پیچ های قسمت پایینی ترمینال از طریق پیچ گوشتی مشاهده بهتر شماره ها و دهانه ورودی قسمت پایینی ترمینال طراحی مناسب درپوش های EP3 ،EP2 ،EP1 به گونه ای که در صورت استفاده از آنها چیدمان ترمینالها منظم بوده و تماما در یک راستا مرتب می شوند.  قابل نصب بر روی ریل  TH35.  طراحی ترمینالهای سری DRTP2.5/4 ،DRTP4 به گونه ای بوده که امکان نصب المانهای مختلف الکتریکی به لحاظ مدار کاربردی آنها میسر است. بطوریکه این ترمینالها در مدارات مختلف با کاربردهای متفاوت از جمله مدارات یکسو کننده ولتاژی، مدارات مانیتورینگ، مدارات سوئچینگ و مدارات تست قابل استفاده می باشد. برخورداری ازامکان جای گذاری ترمینالهای دوطبقه رعد در مدارات مختلف با توجه به کاربرد متفاوت ترمینالها امکان تولید رنج وسیعی از این محصولات طبق سفارش را میسر نموده است.   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU2.5/42L(DRTP2.5/4)

۱۴۱,۲۸۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۷(RT/SU2.5-SO(RETN2.5ترمینال پیچی سری ارت سایز ۲٫۵

ترمینال های هادی حفاظتی ترمینال های هادی حفاظتی مشابه باترمینال RTP از لحاظ جزئیات طراحی و ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل نصب بر روی ریل TH35در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mmاستفاده می گردد. قابل نصب بر روی ریل TH35 در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس پلی آمید طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mm استفاده می گردد. اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU2.5SO(RETN2.5)

۲۱۰,۹۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۸(RT/SU2.5-H(RTP2.5Hترمینال پیچی سایز ۲٫۵H

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU2.5H(RTP2.5H)

۴۹,۲۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۱۹(RT/SU16(RTP16ترمینال پیچی سایز ۱۶

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU16(RTP16)

۲۱۸,۵۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۰(RT/SU150(RTP150ترمینال پیچی سایز۱۵۰

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU150(RTP150)

۳,۶۹۱,۲۹۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۱(RT/SU10(RTP10ترمینال پیچی سایز ۱۰

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTP قابل نصب بر روی ریل TH35  ساخته شده از مواد عایقی پلی آمید در بدنه ترمینال به جهت دارا بودن خواص ارتقا یافته الکتریکی سهولت در بستن پیچ های ترمینال توسط پیچ گوشتی بسته بودن دهانه ورود کابل به جهت جلوگیری از چند رشته شدن آن اتصال مناسب بدون نیاز به آماده سازی خاصی جهت کابل  مناسب برای کابل های تک رشته یا چند رشته با سطح مقطع های مختلف درپوش ها و پارتیشن های مشترک جهت انواع مختلف امکان نصب سریع ، آسان و مطمئن جمپر و قابلیت حذف اتصال آن در مقاطع دلخواه قابل استفاده با ترمینالهای هادی حفاظتی برای سایزهای مختلف استفاده از شماره های ترمینال در سایزهای مختلف و امکان نصب همزمان آنها به صورت ۱۰تایی  دارای گواهی از موسسات گواهی کننده  معتبر   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد. کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU10(RTP10)

۱۱۲,۳۰۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۲(RT/SU10-SO(RETN10ترمینال پیچی سری ارت سایز ۱۰

ترمینال های هادی حفاظتی ترمینال های هادی حفاظتی مشابه باترمینال RTP از لحاظ جزئیات طراحی و ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل نصب بر روی ریل TH35در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mmاستفاده می گردد. قابل نصب بر روی ریل TH35 در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس پلی آمید طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mm استفاده می گردد.       اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SU10SO(RETN10)

۳۳۹,۸۶۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۳(RT/ST6-SHT-L(RSTU6ترمینال آزمون سایز ۶

در سیستم های کنترل از راه دور و مدارات اندازه گیری و کنترل معمولاً از ترمینالهای قطع شونده آزمون استفاده می شود . به گونه ای که برای هر یک از سیستم های مذکور بایستی مداری ویژه  در نظر گرفته شود. ترمینالهایRST6 ،RSTN6 ،RTT6 ،RSTT6 ،RSTU6 ،RSTP6 به همراه متعلقات وابسته هر کدام قابل استفاده در تمامی مدارات فوق الذکر از جمله مدارات ثانویه برای ترانسفورماتورهای جریانی می باشند.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/ST6SHTL(RSTU6)

۳۸۳,۶۲۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۴(RT/ST6-CMP(RSTN6ترمینال قطع شونده آزمون سایز ۶

در سیستم های کنترل از راه دور و مدارات اندازه گیری و کنترل معمولاً از ترمینالهای قطع شونده آزمون استفاده می شود . به گونه ای که برای هر یک از سیستم های مذکور بایستی مداری ویژه  در نظر گرفته شود. ترمینالهایRST6 ،RSTN6 ،RTT6 ،RSTT6 ،RSTU6 ،RSTP6 به همراه متعلقات وابسته هر کدام قابل استفاده در تمامی مدارات فوق الذکر از جمله مدارات ثانویه برای ترانسفورماتورهای جریانی می باشند.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/ST6CMP(RSTN6)

۳۸۹,۲۵۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۵(RT/SS6(RMT6ترمینال زوجی سایز ۶

ترمینالهای شاخه ای قابل استفاده جهت مصارف خانگی و مشابه آن می باشند.  ترمینالهای سری RMT2.5,6 بگونه ای طراحی و ساخته شده اند که امکان استفاده در هر تعداد مورد نیاز ورودی و خروجی را دارا می باشند این قابلیت به علت نصب راحت و محکم بدنه های دوتایی این سری از ترمینالها در یکدیگر بگونه ای که ترمینالهای مجاور بسیار محکم و ایمن به هم چسبیده شده اند. ارتفاع یکسان ترمینالهای نوع RMT2.5 و RMT6 ویژگی خاصی از سری شاخه ای ترمینالهای رعد را موجب شده است چرا که با وجود سطح مقطع های متفاوت ، ارتفاع یکسان آنها موجب کنار هم قرار گرفتن دو ترمینال مختلف در یک ردیف مستقیم با جا زدن بدنه های آنها در یکدیگر خواهد شد. ((RT/SS6(RMT6)

۸۶,۹۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۶(RT/SS2.5(RMT2.5ترمینال زوجی سایز ۲٫۵

ترمینالهای شاخه ای قابل استفاده جهت مصارف خانگی و مشابه آن می باشند.  ترمینالهای سری RMT2.5,6 بگونه ای طراحی و ساخته شده اند که امکان استفاده در هر تعداد مورد نیاز ورودی و خروجی را دارا می باشند این قابلیت به علت نصب راحت و محکم بدنه های دوتایی این سری از ترمینالها در یکدیگر بگونه ای که ترمینالهای مجاور بسیار محکم و ایمن به هم چسبیده شده اند. ارتفاع یکسان ترمینالهای نوع RMT2.5 و RMT6 ویژگی خاصی از سری شاخه ای ترمینالهای رعد را موجب شده است چرا که با وجود سطح مقطع های متفاوت ، ارتفاع یکسان آنها موجب کنار هم قرار گرفتن دو ترمینال مختلف در یک ردیف مستقیم با جا زدن بدنه های آنها در یکدیگر خواهد شد. ((RT/SS2.5(RMT2.5)

۵۴,۰۹۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۷(RT/SS16(B16ترمینال شاخه ای سایز ۱۶

ترمینالهای شاخه ای قابل استفاده جهت مصارف خانگی و مشابه آن می باشند. ((RT/SS16(B16)

۱۴۶,۳۲۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۸(RT/SK1.5(RDT2.5-Cترمینال سوییچی سایز ۲٫۵

ترمینالهای با عناصر الکترونیکی و قطع شونده ترمینالهای با اجزاء الکترونیکی و قطع شونده قابل استفاده جهت سیستمهای اندازه گیری و کنترل می باشند. در ترمینالهای نوع قطع شونده با قطع سریع و ایمن جریان، تست و نگهداری سیستم می تواند انجام پذیرد. عملکرد سریع ترمینال RDT4 در سوئیچینگ سریع مدارات، همچنین وجود تست سوکت در نوع RDT4-TS جهت اندازه گیری، تست و مونیتورینگ مدارات، این تایپ از ترمینالها را متمایز ساخته است. علاوه بر وظیفه ی سوئیچینگ، ترمینال RDT2.5-C به همراه متعلقات، به عنوان ترمینال دیودی (RDT2.5-CDC) و یا ترمینال فیوزی (RDT2.5-CFC همراه با LED و یا بدون LED ) استفاده می شوند.   ترمینالهای قطع شونده شرکت تولیدی رعد (RDT2.5-C و RDT4) قابلیت جایگذاری هر گونه المان الکتریکی مانند مقاومت،خازن و … را دارا می باشند.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SK1.5(RDT2.5C)

۲۰۹,۱۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۲۹(RT/SK1.5-TS(RDT2.5-CTSترمینال سوییچی آزمون سایز ۲٫۵

ترمینال با اجزاء الکترونیکی و قطع شونده قابل استفاده جهت سیستمهای اندازه گیری و کنترل می باشند. در ترمینالهای نوع قطع شونده با قطع سریع و ایمن جریان، تست و نگهداری سیستم می تواند انجام پذیرد. عملکرد سریع ترمینال RDT4 در سوئیچینگ سریع مدارات، همچنین وجود تست سوکت در نوع RDT4-TS جهت اندازه گیری، تست و مونیتورینگ مدارات، این تایپ از ترمینالها را متمایز ساخته است. علاوه بر وظیفه ی سوئیچینگ، ترمینال RDT2.5-C به همراه متعلقات، به عنوان ترمینال دیودی (RDT2.5-CDC) و یا ترمینال فیوزی (RDT2.5-CFC همراه با LED و یا بدون LED ) استفاده می شوند.   ترمینالهای قطع شونده شرکت تولیدی رعد (RDT2.5-C و RDT4) قابلیت جایگذاری هر گونه المان الکتریکی مانند مقاومت،خازن و … را دارا می باشند. ((RT/SK1.5TS(RDT2.5CTS)

۲۴۱,۶۶۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۰(RT/SK1.5-TS(RDT2.5-CRCترمینال مقاومتی سایز ۲٫۵

ترمینال با اجزاء الکترونیکی و قطع شونده قابل استفاده جهت سیستمهای اندازه گیری و کنترل می باشند. در ترمینالهای نوع قطع شونده با قطع سریع و ایمن جریان، تست و نگهداری سیستم می تواند انجام پذیرد. عملکرد سریع ترمینال RDT4 در سوئیچینگ سریع مدارات، همچنین وجود تست سوکت در نوع RDT4-TS جهت اندازه گیری، تست و مونیتورینگ مدارات، این تایپ از ترمینالها را متمایز ساخته است. علاوه بر وظیفه ی سوئیچینگ، ترمینال RDT2.5-C به همراه متعلقات، به عنوان ترمینال دیودی (RDT2.5-CDC) و یا ترمینال فیوزی (RDT2.5-CFC همراه با LED و یا بدون LED ) استفاده می شوند. ترمینالهای قطع شونده شرکت تولیدی رعد (RDT2.5-C و RDT4) قابلیت جایگذاری هر گونه المان الکتریکی مانند مقاومت،خازن و … را دارا می باشند. ((RT/SK1.5TS(RDT2.5CRC)

۳۴۷,۶۷۶ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۱(RT/SK1.5-TS(RDT2.5-CDCترمینال دیودی سایز ۲٫۵

ترمینال با اجزاء الکترونیکی و قطع شونده قابل استفاده جهت سیستمهای اندازه گیری و کنترل می باشند. در ترمینالهای نوع قطع شونده با قطع سریع و ایمن جریان، تست و نگهداری سیستم می تواند انجام پذیرد. عملکرد سریع ترمینال RDT4 در سوئیچینگ سریع مدارات، همچنین وجود تست سوکت در نوع RDT4-TS جهت اندازه گیری، تست و مونیتورینگ مدارات، این تایپ از ترمینالها را متمایز ساخته است. علاوه بر وظیفه ی سوئیچینگ، ترمینال RDT2.5-C به همراه متعلقات، به عنوان ترمینال دیودی (RDT2.5-CDC) و یا ترمینال فیوزی (RDT2.5-CFC همراه با LED و یا بدون LED ) استفاده می شوند.   ترمینالهای قطع شونده شرکت تولیدی رعد (RDT2.5-C و RDT4) قابلیت جایگذاری هر گونه المان الکتریکی مانند مقاومت،خازن و … را دارا می باشند. ((RT/SK1.5TS(RDT2.5CDC)

۳۵۷,۹۲۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۲(RT/SK1.5-FLD(DT2.5-CFCLDترمینال فیوزی سایز ۲٫۵ چراغدار

طبق استانداردهای تدوین شده در زمینه برق ، تمامی سیستم های کنترل تجهیزات برقی و ماشینها بایستی مجهز به حفاظت فیوزی باشند. بنابراین استفاده از ترمینالهای فیوزی در مدارات برقی اجتناب ناپذیر است. مشخصات فنی ترمینالهای فیوزی به منظور حفاظت از تجهیزات برقی با توجه به نوع کاربرد و استفاده این محصولات تعریف می شود. ترمینالهای فیوزی سری RFT5 شامل دو بخش می باشد: بخش اول قسمت اصلی ترمینال و بخش دوم اهرم ترمینال که حامل فیوز می باشد. این سری از ترمینال مجهز به چراغ هشدار دهنده (Neon lamp ،LED) بوده و چنانچه فیوز به اصطلاح بسوزد چراغ مربوطه روشن می شود و این هشداری جهت وجود عیب در مدار مربوطه است. از مزایای ترمینالهای فیوزی رعد تعبیه قسمتی جهت قرار گرفتن فیوز یدک شیشه ای در اهرم ترمینال می باشد تا در موقع لزوم از آن استفاده گردد. در ترمینال نوع RDT2.5-CFC و RDT2.5-CFCLD قابلیت جایگذاری و یا برداشتن راحت فیوز توسط کلاهک نصب شده بر روی بدنه اصلی ترمینال و همچنین جداسازی مدارات هشدار دهنده فیوزی از بدنه اصلی ترمینال با جدا کردن کلاهک از آن به راحتی میسر بوده و این ترمینال را از انواع ترمینالهای فیوزی مجزا ساخته است. بیشترین تلفات حرارتی مجاز برای ترمینال بلاک های فیوزی (RFT5) در۲۳C (بر اساس استاندارد IEC 60947-7-3 ): هنگام جای گذاری فیوزهای انتخابی خود ، به حداکثر تلفات حرارتی (وات مجاز) ترمینالهای RFT5 که درجدول روبرو مشخص شده است توجه داشته باشید. ((RT/SK1.5FLD(DT2.5CFCLD)

۳۶۸,۰۸۸ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۳(RT/SH(RTBترمینال جریان بالا

برخی از مزایای ترمینالهای سریRTB قابل نصب بر روی ریل TH35 در کنار سایر ترمینال ها دارای بدنه عایقی زرد سبز از جنس پلی آمید طراحی شده جهت فراهم نمودن اتصال الکتریکی و مکانیکی مناسب با ریل به منظور شین اصلی حفاظتی شباهت با ترمینالهای سری RTP از لحاظ جزئیات طراحی و  ویژگیهای مربوط به استفاده بهینه از فضا قابل استفاده جهت شین های PE و PEN لازم به ذکر است جهت شین های PEN از ترمینال با سطح مقطع بیشتر از ۱۰mm استفاده می گردد.   اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است. ((RT/SH(RTB)

۱,۰۶۸,۵۶۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۴(RT/SF4(RFT5ترمینال فیوزی سایز ۵

مطابق با استانداردهای تدوین شده در زمینه برق ، تمامی سیستم های کنترل تجهیزات برقی و ماشینها بایستی مجهز به حفاظت فیوزی باشند. بنابراین استفاده از ترمینالهای فیوزی در مدارات برقی اجتناب ناپذیر است. مشخصات فنی ترمینالهای فیوزی به منظور حفاظت از تجهیزات برقی با توجه به نوع کاربرد و استفاده این محصولات تعریف می شود. ترمینالهای فیوزی سری RFT5 شامل دو بخش می باشد: بخش اول قسمت اصلی ترمینال و بخش دوم اهرم ترمینال که حامل فیوز می باشد. این سری از ترمینال مجهز به چراغ هشدار دهنده (Neon lamp ،LED) بوده و چنانچه فیوز به اصطلاح بسوزد چراغ مربوطه روشن می شود و این هشداری جهت وجود عیب در مدار مربوطه است. از مزایای ترمینالهای فیوزی رعد تعبیه قسمتی جهت قرار گرفتن فیوز یدک  شیشه ای در اهرم ترمینال می باشد تا در موقع لزوم از آن استفاده گردد.  در ترمینال نوع RDT2.5-CFC و RDT2.5-CFCLD  قابلیت جایگذاری  و یا برداشتن راحت فیوز توسط کلاهک نصب شده بر روی بدنه اصلی ترمینال و همچنین جداسازی مدارات هشدار دهنده فیوزی از بدنه اصلی ترمینال با جدا کردن کلاهک از آن به راحتی میسر بوده و این ترمینال را از انواع ترمینالهای فیوزی مجزا ساخته است.  بیشترین تلفات حرارتی مجاز برای ترمینال بلاک های فیوزی (RFT5) در۲۳C  (بر اساس استاندارد IEC 60947-7-3 ):  هنگام جای گذاری فیوزهای انتخابی خود ، به حداکثر تلفات حرارتی (وات مجاز) ترمینالهای RFT5 که درجدول روبرو مشخص شده است توجه داشته باشید.     اتصالات کلمپ اتصالات پیچی  یکی از رایج ترین روش های اتصال استفاده از پیچ می باشد. برقراری مطمئن ترین اتصال در کمترین فضا از طریق پیچ میسر می گردد. اتصال توسط پیچ در شرکت تولیدی رعد به راحتی توسط یک پیچ گوشتی استاندارد و یا آچار آلن جهت کابل های مختلف ، بدون نیاز به آماده سازی خاص صورت گرفته و مستحکم در برابر لرزش و ارتعاش می باشد.   کلمپینگ  مطمئن محصولات شرکت تولیدی رعد ازسیستم کلمپینگ مناسبی  برخوردار می باشند . سیستم کلمپینگ این محصولات از  فولاد سخت ساخته شده است.   اتصالات  فنری اتصال هر چه محکم تر کابل درون کلمپ امری است اجتناب ناپذیر و تحقق این امر در کلمپ های فنری ترمینالهای سری RTS قابل مشاهده است. سهولت مونتاژ این ترمینالها به واسطه فنریت بسیار بالای کلمپ ها که برگرفته از بهترین نوع آلیاژهای به کار رفته در آن است خود موجبات نصب سریع و آسان و بسیار محکم و مطمئن کابل در این ترمینالها را فراهم کرده است. جهت اتصال محکم کابل درون این کلمپ ها، کافی است پیچ گوشتی و سیم بطور همزمان وارد کلمپ شوند (پیچ گوشتی دهانه کلمپ را باز می کند و همزمان کابل وارد آن می شود) و پس از درآوردن پیچ گوشتی کابل به راحتی وارد ترمینال شده و اتصال محکم و مطمئنی را ایجاد می کند. نکته حائز اهمیت در این نوع از کلمپها مقاومت بسیار فراوان در برابر هر گونه ارتعاش محیطی و شوکهای مکانیکی است که قابلیت بسیار بالای اتصالات فنری ترمینالهای رعد را ثابــت می کند.    اتصالات فشاری بدون پیچ کلمپهای فشاری شرکت رعد با قابلیت نصب ساده و بدون نیاز به ابزار خاص به شما امکان می دهد تا کابلهای تک رشته ای (بدون نیاز به آماده سازی) و کابلهای چند رشته ای (با استفاده از کابل شو) را به سادگی درون کلمپ قرار دهید. فنریت این اتصالات بگونه ای است که پس از قرار گرفتن کابل درون کلمپ، اتصال محکم و مطمئنی ایجاد  می شود. این نوع کلمپ در برابر ارتعاشات ضریب استحکام بالایی دارد. ((RT/SF4(RFT5)

۳۹۹,۶۷۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۵(RT/SF4-LD(RFT5-LDترمینال فیوزی سایز ۵ چراغدار

طبق استانداردهای تدوین شده در زمینه برق ، تمامی سیستم های کنترل تجهیزات برقی و ماشینها بایستی مجهز به حفاظت فیوزی باشند. بنابراین استفاده از ترمینالهای فیوزی در مدارات برقی اجتناب ناپذیر است. مشخصات فنی ترمینالهای فیوزی به منظور حفاظت از تجهیزات برقی با توجه به نوع کاربرد و استفاده این محصولات تعریف می شود. ترمینالهای فیوزی سری RFT5 شامل دو بخش می باشد: بخش اول قسمت اصلی ترمینال و بخش دوم اهرم ترمینال که حامل فیوز می باشد. این سری از ترمینال مجهز به چراغ هشدار دهنده (Neon lamp ،LED) بوده و چنانچه فیوز به اصطلاح بسوزد چراغ مربوطه روشن می شود و این هشداری جهت وجود عیب در مدار مربوطه است. از مزایای ترمینالهای فیوزی رعد تعبیه قسمتی جهت قرار گرفتن فیوز یدک شیشه ای در اهرم ترمینال می باشد تا در موقع لزوم از آن استفاده گردد. در ترمینال نوع RDT2.5-CFC و RDT2.5-CFCLD قابلیت جایگذاری و یا برداشتن راحت فیوز توسط کلاهک نصب شده بر روی بدنه اصلی ترمینال و همچنین جداسازی مدارات هشدار دهنده فیوزی از بدنه اصلی ترمینال با جدا کردن کلاهک از آن به راحتی میسر بوده و این ترمینال را از انواع ترمینالهای فیوزی مجزا ساخته است. بیشترین تلفات حرارتی مجاز برای ترمینال بلاک های فیوزی (RFT5) در۲۳C (بر اساس استاندارد IEC 60947-7-3 ): هنگام جای گذاری فیوزهای انتخابی خود ، به حداکثر تلفات حرارتی (وات مجاز) ترمینالهای RFT5 که درجدول روبرو مشخص شده است توجه داشته باشید. ((RT/SF4LD(RFT5LD)

۴۶۴,۵۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۶(RT/SF1.5-F(RDT2.5-CFCترمینال فیوزی سایز ۲٫۵

طبق استانداردهای تدوین شده در زمینه برق ، تمامی سیستم های کنترل تجهیزات برقی و ماشینها بایستی مجهز به حفاظت فیوزی باشند. بنابراین استفاده از ترمینالهای فیوزی در مدارات برقی اجتناب ناپذیر است. مشخصات فنی ترمینالهای فیوزی به منظور حفاظت از تجهیزات برقی با توجه به نوع کاربرد و استفاده این محصولات تعریف می شود. ترمینالهای فیوزی سری RFT5 شامل دو بخش می باشد: بخش اول قسمت اصلی ترمینال و بخش دوم اهرم ترمینال که حامل فیوز می باشد. این سری از ترمینال مجهز به چراغ هشدار دهنده (Neon lamp ،LED) بوده و چنانچه فیوز به اصطلاح بسوزد چراغ مربوطه روشن می شود و این هشداری جهت وجود عیب در مدار مربوطه است. از مزایای ترمینالهای فیوزی رعد تعبیه قسمتی جهت قرار گرفتن فیوز یدک شیشه ای در اهرم ترمینال می باشد تا در موقع لزوم از آن استفاده گردد. در ترمینال نوع RDT2.5-CFC و RDT2.5-CFCLD قابلیت جایگذاری و یا برداشتن راحت فیوز توسط کلاهک نصب شده بر روی بدنه اصلی ترمینال و همچنین جداسازی مدارات هشدار دهنده فیوزی از بدنه اصلی ترمینال با جدا کردن کلاهک از آن به راحتی میسر بوده و این ترمینال را از انواع ترمینالهای فیوزی مجزا ساخته است. بیشترین تلفات حرارتی مجاز برای ترمینال بلاک های فیوزی (RFT5) در۲۳C (بر اساس استاندارد IEC 60947-7-3 ): هنگام جای گذاری فیوزهای انتخابی خود ، به حداکثر تلفات حرارتی (وات مجاز) ترمینالهای RFT5 که درجدول روبرو مشخص شده است توجه داشته باشید. ((RT/SF1.5F(RDT2.5CFC)

۳۱۱,۲۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۷(RT/PG6(RPIT6ترمینال فشاری سایز ۶

ترمینال های فشاری شرکت رعد نوع بهینه از سری ترمینال های بدون پیچ می باشند که علاوه بر زیبایی بیشتر در طراحی، سهولت در اتصال و همپنین خروج کابل را تضمین می نماید.     تکنولوژی جایگذاری کابل  بدون استفاده از هیچ گونه ابزاری با ضریب ایمنی بالا و اتصال محکم به همراه نکاتی که ذیلا اشاره شده است از ویژگی های ترمینال بلاکهای فشاری رعد می باشد : اتصال ایمن با جایگذاری مستقیم کابل درون ترمینال بلاک ( شایان ذکر است برای کابل های افشان استفاده از سرسیم الزامی است.) سهولت در بیرون آوردن کابل از طریق اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه ترمینال. این نکته حائز اهمیت است که نیروی لازم جهت اعمال فشار بر روی اهرم پلاستیکی با هر نوع وسیله ای میسر است و این در حالی است که طراحی این ترمینال به گونه ای است که در هیچ حالتی دسترسی به قسمت های برق دار و خطر برق گرفتگی امکان پذیر نمی باشد. کاهش فضای اشغال شده توسط ترمینال بلاک، سهولت در مونتاژ و نصب آسان به علت طراحی مناسب سهولت جایگذاری کابل به درون ترمینال بلاک با اعمال فشار کم ((RT/PG6(RPIT6)

۱۰۳,۹۹۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۸(RT/PG6-E(RPET6ترمینال فشاری سری ارت سایز ۶

ترمینال های فشاری ارت بدون پیچ جهت اتصال ایمن به شین اصلی و ریل می باشند که برای تسریع و سهولت در نصب مناسب است.     برخی مزایای استفاده از ترمینالهای فشاری سری حفاظتی شرکت رعد به شرح زیر می باشد: سهولت در نصب، صرفه جویی در زمان و هزینه اتصال مطمئن میان کابل و قسمت های حامل جریان دارای بدنه عایق ساخته شده از PA6.6 و مقاوم در برابر حرارت اتصال آسان کابل بدون نیاز به ابزار قابل نصب بر روی ریل TH35 ((RT/PG6E(RPET6)

۳۳۹,۳۶۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۳۹(RT/PG4(RPIT4ترمینال فشاری سایز ۴

ترمینال های فشاری شرکت رعد نوع بهینه از سری ترمینال های بدون پیچ می باشند که علاوه بر زیبایی بیشتر در طراحی، سهولت در اتصال و همپنین خروج کابل را تضمین می نماید.     تکنولوژی جایگذاری کابل  بدون استفاده از هیچ گونه ابزاری با ضریب ایمنی بالا و اتصال محکم به همراه نکاتی که ذیلا اشاره شده است از ویژگی های ترمینال بلاکهای فشاری رعد می باشد : اتصال ایمن با جایگذاری مستقیم کابل درون ترمینال بلاک ( شایان ذکر است برای کابل های افشان استفاده از سرسیم الزامی است.) سهولت در بیرون آوردن کابل از طریق اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه ترمینال. این نکته حائز اهمیت است که نیروی لازم جهت اعمال فشار بر روی اهرم پلاستیکی با هر نوع وسیله ای میسر است و این در حالی است که طراحی این ترمینال به گونه ای است که در هیچ حالتی دسترسی به قسمت های برق دار و خطر برق گرفتگی امکان پذیر نمی باشد. کاهش فضای اشغال شده توسط ترمینال بلاک، سهولت در مونتاژ و نصب آسان به علت طراحی مناسب سهولت جایگذاری کابل به درون ترمینال بلاک با اعمال فشار کم ((RT/PG4(RPIT4)

۷۹,۸۰۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۰(RT/PG4-E(RPET4ترمینال فشاری سری ارت سایز ۴

ترمینال های فشاری ارت بدون پیچ جهت اتصال ایمن به شین اصلی و ریل می باشند که برای تسریع و سهولت در نصب مناسب است.     برخی مزایای استفاده از ترمینالهای فشاری سری حفاظتی شرکت رعد به شرح زیر می باشد: سهولت در نصب، صرفه جویی در زمان و هزینه اتصال مطمئن میان کابل و قسمت های حامل جریان دارای بدنه عایق ساخته شده از PA6.6 و مقاوم در برابر حرارت اتصال آسان کابل بدون نیاز به ابزار قابل نصب بر روی ریل TH35 ((RT/PG4E(RPET4)

۲۹۸,۲۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۱(RT/PG2.5(RPIT2.5ترمینال فشاری سایز ۲٫۵

ترمینال های فشاری شرکت رعد نوع بهینه از سری ترمینال های بدون پیچ می باشند که علاوه بر زیبایی بیشتر در طراحی، سهولت در اتصال و همپنین خروج کابل را تضمین می نماید.     تکنولوژی جایگذاری کابل  بدون استفاده از هیچ گونه ابزاری با ضریب ایمنی بالا و اتصال محکم به همراه نکاتی که ذیلا اشاره شده است از ویژگی های ترمینال بلاکهای فشاری رعد می باشد : اتصال ایمن با جایگذاری مستقیم کابل درون ترمینال بلاک ( شایان ذکر است برای کابل های افشان استفاده از سرسیم الزامی است.) سهولت در بیرون آوردن کابل از طریق اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی بدنه ترمینال. این نکته حائز اهمیت است که نیروی لازم جهت اعمال فشار بر روی اهرم پلاستیکی با هر نوع وسیله ای میسر است و این در حالی است که طراحی این ترمینال به گونه ای است که در هیچ حالتی دسترسی به قسمت های برق دار و خطر برق گرفتگی امکان پذیر نمی باشد. کاهش فضای اشغال شده توسط ترمینال بلاک، سهولت در مونتاژ و نصب آسان به علت طراحی مناسب سهولت جایگذاری کابل به درون ترمینال بلاک با اعمال فشار کم ((RT/PG2.5(RPIT2.5)

۵۵,۰۲۰ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۲(RT/PG2.5-E(RPET2.5ترمینال فشاری سری ارت سایز ۲٫۵

ترمینال های فشاری ارت بدون پیچ جهت اتصال ایمن به شین اصلی و ریل می باشند که برای تسریع و سهولت در نصب مناسب است.     برخی مزایای استفاده از ترمینالهای فشاری سری حفاظتی شرکت رعد به شرح زیر می باشد: سهولت در نصب، صرفه جویی در زمان و هزینه اتصال مطمئن میان کابل و قسمت های حامل جریان دارای بدنه عایق ساخته شده از پلی آمید و مقاوم در برابر حرارت اتصال آسان کابل بدون نیاز به ابزار قابل نصب بر روی ریل TH35 ((RT/PG2.5E(RPET2.5)

۲۳۷,۹۷۲ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۳(RT/PG2.5-2L(DPIT2.5ترمینال فشاری دو طبقه سایز۲٫۵

این سری از ترمینال ها علاوه بر سرعت بالا در نصب و اتصال کابل ها، در مقایسه با سایر ترمینال ها فضای کمتری را نیاز دارد.     ترمینال های چند طبقه فشاری تولیدی شرکت رعد دارای قابلیت های زیر می باشد: طراحی زیبا مناسب برای استفاده در تابلوهای  با ظرفیت محدود فضا مناسب برای اتصالات تک فاز و سه فاز سهولت در استفاده با توجه به تفکیک طبقات ساخته شده ازمواد پلی آمید مقاوم دربرابر آتش مکانیزم قفل شوندگی مناسب در کلمپ ها مطابق با استانداردهای بین المللی دارای تنوع بالا در اتصالات جانبی طراحی و تولید مطابق با استاندارد IEC 60947-7-1 اتصال آسان و ایمن هادی ها بدون استفاده از ابزار قابل استفاده بر روی ریل های TH 35 ((RT/PG2.52L(DPIT2.5)

۱۴۰,۷۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۴(RT/PG2.5-2/2(RPIT2.5-2/2ترمینال فشاری ۲ ورودی و ۲ خروجی سایز۲٫۵

این سری از ترمینال ها علاوه بر سرعت بالا در نصب و اتصال کابل ها، در مقایسه با سایر ترمینال ها فضای کمتری را نیاز دارد.   ترمینال های چند ورودی/خروجی فشاری تولیدی شرکت رعد دارای ویژگی های زیر می باشد: استفاده از مواد اولیه مرغوب و مقاوم در برابر تنش های محیطی قابل استفاده برای اتصالات چند سیمه طراحی و ساخت مطابق با استاندارد IEC 60947-7-1 صرفه جویی در فضا و مناسب برای سیستم های با حجم سیم کشی بالا اتصال مکانیکی مستحکم و قابل استفاده بر روی ریل های  TH 35 اتصال انواع هادی های تک رشته و چند رشته بدون استفاده از ابزار ساخته شده از پلی آمید و مقاوم در برابر آتش ((RT/PG2.52/2(RPIT2.52/2)

۱۱۷,۶۸۴ ریال
اطلاعات بیشتر
۱۴۵(RT/PG2.5-1/2(RPIT2.5-1/2ترمینال فشاری ۱ورودی و ۲خروجی سایز ۲٫۵

این سری از ترمینال ها علاوه بر سرعت بالا در نصب و اتصال کابل ها، در مقایسه با سایر ترمینال ها فضای کمتری را نیاز دارد.     ترمینال های چند ورودی/خروجی فشاری تولیدی شرکت رعد دارای ویژگی های زیر می باشد: استفاده از مواد اولیه مرغوب و مقاوم در برابر تنش های محیطی قابل استفاده برای اتصالات چند سیمه طراحی و ساخت مطابق با استاندارد IEC 60947-7-1 صرفه جویی در فضا و مناسب برای سیستم های با حجم سیم کشی بالا اتصال مکانیکی مستحکم و قابل استفاده بر روی ریل های  TH 35 اتصال انواع هادی های تک رشته و چند رشته بدون استفاده از ابزار ساخته شده از پلی آمید و مقاوم در برابر آتش ((RT/PG2.51/2(RPIT2.51/2)

۹۹,۵۴۰ ریال
اطلاعات بیشتر